کارگاه آموزشی «ازدواج آسان» در مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد
کد خبر: 3738364
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

کارگاه آموزشی «ازدواج آسان» در مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) کارگاه آموزشی «ازدواج آسان» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ کارگاه آموزشی با عنوان «ازدواج آسان، هوشیارانه و پایدار» در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.
محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در این کارگاه با بیان اهمیت ازدواج در میان همه ادیان و تأکید پیامبر اسلام(ص) بر این موضوع به راه‌ها و راهکارهایی برای انجام ازدواج آسان اشاره کرد.
وی ادامه داد: با توجه به تغییر دیدگاه جوانان در رابطه با امر ازدواج، آگاهی‌بخشی به آنان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند در تغییر این دیدگاه‌ها و گرایش به ازدواج آسان و پایدار موثر واقع شود.
ابراهیمی درباره آثار ازدواج، دلایل درست و نادرست ازدواج، علل تأخیر ازدواج در برخی جوانان و راهکارها، مراحل انتخاب همسر، نحوه قراردادن فرد در مسیر ازدواج، علائم و نشانه‌های هشداردهنده در ازدواج، آموزش ملاک‌ها و معیارهای یک ازدواج موفق، آموزش تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد و مهارت‌های ضروری و لازم برای ازدواج پایدار و حفظ زندگی زناشویی مطالبی را بیان کرد.
یادآور می‌شود، این کارگاه آموزشی در روز دوشنبه، 22 مردادماه در مکان مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزارشد.
انتهای پیام

captcha