دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه‌ها، تنها به فکر مردم باشند
کد خبر: 3738371
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه‌ها، تنها به فکر مردم باشند

گروه اجتماعی- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، تنها به فکر مردم باشند‌.

دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه‌ها، تنها به فکر مردم باشند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در حاشیه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی بیرجند، گفت: معقول نیست بعد از 30 سال به فردی بگویند منزل شما در اراضی ملی است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و استان لازم است برای تسهیل در کار مردم جلسات مشترکی را با هم برگزار کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی باید به حل مشکلات مردم فکر کنند نه اینکه فقط ببیند که چطور می‌شود کار خود را راه انداخت.

عبادی گفت: اتاق فکری متشکل از ادارات دخیل در موضوع اراضی ملی در شهرستان‌ها و استان تشکیل شود و موضوعات و ناهماهنگی‌ها را به نفع مردم حل و فصل کنند.

وی افزود: وقتی سیستم اداری امضای بخشدار خود را قبول ندارد، خودشان مشکلات بین خود را حل کنند و مردم نباید اینجا متضرر شوند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بالارفتن قیمت خرید زمین از بنیاد مسکن در کمتر از یک سال غیرمعقول است و تسهیل کار مردم در این موضوع خیلی مهم است.

بنابراین گزارش بیشتر مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی بیرجند در این دهگردشی که با حضور فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، به دلیل سخت گیری‌های منابع طبیعی در اجرای قوانین بود.

انتهای پیام

captcha