آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای دریافت نذورات قربانی
کد خبر: 3738383
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای دریافت نذورات قربانی

گروه اجتماعی - کمیته امداد استان مرکزی همزمان با عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان خواهد بود.

آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای دریافت نذورات قربانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه عید قربان، عید ایثار و بندگی خالصانه است، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند در روز عید سعید قربان همانند سال گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.
وی افزود: هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند و امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هموطنان جمع‌آوری وتلاش خواهد شد گوشت‌های جمع‌آوری شده و کمک‌های نقدی به نیازمندان واقعی اختصاص یابد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم خیر استان 435 میلیون تومان نذورات عید سعید قربان به کمیته امداد پرداخت کردند، مطرح کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد برای میزان نذورانت قربانی مردم در سال جاری یک میلیارد تومان است.
جلالی در پایان با بیان اینکه حجاج می‌توانند با اهداء نذورات، ذبح گوسفند و اختصاص بخشی از ولیمه، شادکننده دل خانواده‌های نیازمند، کم‌‌بضاعت، ایتام و بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج باشند، گفت: شماره حساب 0111470070005 بانک ملی شعبه آیت‌اله مدنی اراک و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت نذورات و کمک‌های مردمی در عید سعید قربان است.
انتهای پیام

captcha