اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن کارکنان اداره کل درمان تهران اعلام شد + عکس
کد خبر: 3738396
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن کارکنان اداره کل درمان تهران اعلام شد + عکس

گروه مسابقات ــ مسئول کمیته قرآن اداره کل درمان استان تهران گفت: بیستمین دوره از مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل درمان به پایان رسید و اسامی برگزیدگان اول تا سوم هر رشته اعلام شدند.

فرهاد رضایی، مسئول کمیته قرآن اداره کل درمان استان تهران، اسامی برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات این سازمان را معرفی کرد و در گفت‌و‌گو‌ با  ایکنا افزود: نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق آقایان سعید مرامی، مجید یعقوبی و علی پاشاپور، همچنین امیرحسین منتظری، عقیل فتحعلیان، علی‌اکبر احمدی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل هستند. سعید رادفر و علی رشیدپور نیز در رشته حفظ جزء سی بزرگسالان رتبه اول و دوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در آزمون کتبی این دوره از مسابقات حمیدرضا شمسی، محسن حیدرزاده و بهزاد فتحی در رشته مفاهیم نفرات اول تا سوم شدند.

مسئول کمیته قرآن اداره کل درمان استان تهران بیان کرد: در رشته قرائت بانوان، لیلا مرادان، زهرا بیات‌سرمدی، زهرا آقازاده و در رشته ترتیل، محبوبه جوانمرد، اسراء خلیلی و معصومه رضایت، در رشته حفظ هفت جزء اول طاهره الهی‌نیا و در رشته حفظ 14 جزء اول، مریم علیمرادی و در رشته مفاهیم، معصومه محمدی‌زاده، افسانه بابایی و فاطمه نیسی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

رضایی گفت: در رشته حفظ جزء 30 فرزندان همکار، محمدرضا قاسمی از بیمارستان 15 خرداد ورامین، محمدمهدی رستمی از بیمارستان آیت الله کاشانی و سید محمدامین اسحاقی از بیمارستان 15 خرداد ورامین نفرات اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین فاطمه علی‌رضایی از پلی‌کلینیک 13 آبان، سیدفاطمه سیدآقایی از بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد و فاطمه‌سادات مصطفوی از پلی‌کلینیک نسیم‌شهر در همین رشته نفرات اول تا سوم شدند.

مسئول کمیته قرآنی اداره کل درمان استان تهران تصریح کرد: سه حافظ جزء 30 قرآن زیر 10 سال نیز در این مسابقات به صورت افتخاری شرکت و جوایزی را از آن خود کردند.

رضایی گفت: ثبت‌ نام‌کنندگان در رشته حفظ 14 جزء آقایان در این مسابقات حضور پیدا نکردند و شرکت‌کنندگان رشته حفظ جزء 30 بانوان نیز به حدنصاب نرسیدند.

یادآور می‌شود، این مسابقات طی دو مرحله شفاهی و کتبی در روزهای 21 و 22 مردادماه در ساختمان اداره کل درمان تهران ویژه کارکنان این سازمان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء اول، حفظ 14 جزء اول و حفظ جزء سی برگزار شد که برگزیدگان این دوره مقدماتی به مرحله کشوری که در مهرماه و در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

 
انتهای پیام
captcha