نقشه‌های دشمنان در سایه همدلی دولت و ملت ناکام می‌ماند
کد خبر: 3738409
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

نقشه‌های دشمنان در سایه همدلی دولت و ملت ناکام می‌ماند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه خرم‌دره گفت: شکاف بین دولت و ملت از اصلی‌ترین اهداف دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است و این توطئه‌ها در سایه همدبی از بین می‌شود.

نقشه‌های دشمنان در سایه همدلی دولت و ملت ناکام می‌ماند
به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهرستان با اشاره به مسائل طرح شده در فضای مجازی این شهرستان، اظهار کرد: دربرهه‌ای که جامعه بیش از هر موقع دیگر نیاز به وحدت و همدلی دارد نباید به این مسائل در فضای مجازی دامن زده شود.
وی با تاکید بر اینکه در زمانی قرار داریم که مستکبرین جهان تمام تلاش خود را برای جدایی دولت از مردم و ایجاد شکاف بین دولت و ملت به کار گرفته اند، ادامه داد: این نقشه‌ها در سایه وحدت و همدلی ملت و دولت ناکام خواهد ماند.
این مسئول با تأکید بر اینکه عده‌ای نیز از داخل آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از افراد سودجو نسبت به احتکار کالاها اقدام می‌کنند که در چند روز اخیر شاهد کشف انبارهای آنان در نقاط مختلف کشور بودیم.
وی با اشاره به کمبود فضاهای رفاهی برای شهروندان در سطح شهرستان به ویژه بانوان، ادامه داد: متاسفانه شهرستان خرم‌دره فاقد پارک بانوان است.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما چهل سال است بدون تکیه بر هیچ ابرقدرتی سر پای خود ایستاده است، گفت: این امر در سایه صرف فعل ما می‌توانیم توسط جوانان ایرانی محقق شده است.
انتهای پیام


captcha