عفاف و حجاب نیازمند فعالیت‌های بیشتری در کهگیلویه و بویراحمد است
کد خبر: 3738433
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

عفاف و حجاب نیازمند فعالیت‌های بیشتری در کهگیلویه و بویراحمد است

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج همگانی برای فرهنگ عفاف و حجاب لازم و ضروری و فعالیت‌های بیشتری نیاز این امر مهم است.

بسیج همگانی برای فرهنگ عفاف و حجاب لازم و ضروری است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان اظهار کرد: بسیج همگانی برای فرهنگ عفاف و حجاب لازم و ضروری است.
وی با اشاره به ضرورت فرهنگ عفاف و حجاب، افزود: دین مبین اسلام به‌عنوان آیین جامع و کامل خداوند متعال در حمایت از شخصیت انسانی و معنوی زن در جهت حفظ عفت عمومی، دستورات حکیمانه ای مبتنی بر لزوم رعایت عفت و حیا در ابعاد مختلف صادرکرده است که البته عفاف مخصوص زنان نیست و مردان نیز باید عفیف باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسئله حجاب و پوشش زن، اضافه کرد: مسئله حجاب و پوشش زن و مستور کردن زینت‌های ظاهری و باطنی وی، اهمیت بسیاری دارد تا جایی که خداوند حکیم به تعابیر مختلف اشاره کرده و زنان را از هتک حرمت خود با بدحجابی و بی حجابی و خودآرایی و خودنمایی در برابر نامحرم نهی فرموده است.
حجت‌الاسلام برازش فعالیت‌های ادارات فرهنگی را در این زمینه خوب توصیف کرد و یادآور شد: ادارات فرهنگی که وظیفه فرهنگ سازی این فریضه مهم را بر عهده دارند به خوبی چنین فعالیت‌هایی را انجام می دهند اما فعالیت‌های بیشتری نیاز این امر مهم است.
وی در پایان از انجام امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروی انتظامی تشکر به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha