عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه است
کد خبر: 3738456
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در خانواده باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها است.

 عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، شب گذشته 22 مرداد در مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغرپور، در مسجد شیخ الاسلام قزوین که با حضور اساتید، مدیران، روحانیون و طلاب برگزار شد، گفت: در هفته‌ای که گذشت، حوزه علمیه قزوین یک معلم قرآن را از دست داد که انصافاً در زمینه قرآن و نهج البلاغه شاگردان خوبی را تربیت کرد.
مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مرحوم حجت‌الاسلام اصغرپور با قرآن مأنوس بود و چند سالی که در مدرسه صالحیه حضور داشت تمام تلاشش تربیت طلاب قرآنی بود.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر انس بیشتر طلاب و جوانان با قرآن تأکید کرد و بیان داشت: قرآن اولین و مهم ترین منبع استخراج معارف دینی و کتاب آسمانی راهکارهای سبک زندگی اسلامی و زندگی سعادتمندانه است، بنابراین در خانواده باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها است.

انتهای پیام

captcha