دوره آموزشی «ترتیل‌خوانی قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3738485
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

دوره آموزشی «ترتیل‌خوانی قرآن» در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب (ع) یزد از برگزاری دوره آموزشی ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه حفاظ و مرتلان با محوریت «روش اقراء و آموزش اسلوب ترتیل‌خوانی» در یزد خبر داد.

دوره آموزشی «ترتیل‌خوانی قرآن» در یزد برگزار می‌شود

فاطمه تجملیان، مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون توجه و گرایش جوانان و مردم به هنر ترتیل خوانی قرآن و نیز ظرفیت های قابل توجهی که در این شیوه برای ارتباط و انس هر چه بیشتر با تلاوت قرآن وجود دارد، به نظر می رسد عنایت به آموزش مبانی و اصول ترتیل خوانی قرآن کریم جزء ضروری ترین فعالیت های آموزشی در حوزه قرآن است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ترتیل خوانی قرآن کریم توسط این موسسه افزود: این دوره با هدف ایجاد فرصت هایی مناسب برای انس هرچه بیشتر علاقه مندان و به طور ویژه ارتقا سطح تلاوت حفاظ قرآن کریم استان جهت حضور با شکوه تر در مسابقات قرآن کریم است که این مهم خود سبب جذب بیشتر عموم مردم به قرآن می‌شود.

تجملیان ادامه داد: این دوره تخصصی ویژه حفاظ و مرتلان با محوریت روش اقراء و آموزش اسلوب ترتیل خوانی برای اولین بار توسط این موسسه با حضور ۵۰ نفر از متقاضیان از سرتاسر استان در حال برگزاری است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد یادآور شد: این موسسه با تمسک به مفاهیم انسان ساز قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) و تلاش در جهت تقویت ایمان و اعتقاد افراد جامعه به قرآن و عترت و تعمیق معرفت عمومی، تعمیم مفهوم، درک و تدبر قرآن کریم فعالیت های فرهنگی و قرآنی خود را از سال 1393 شروع کرد.

انتهای پیام

captcha