مدیریت صحیح منابع رمز غلبه بر تحریم‌هاست
کد خبر: 3738497
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

مدیریت صحیح منابع رمز غلبه بر تحریم‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از ما انتظار دارند با مدیریت صحیح منابع بر تحریم‌ها غلبه کنیم و باید درک درستی از شرایط داشته باشیم.

مدیریت صحیح منابع رمز غلبه بر تحریم‌هاست
به گزارش ایکنا از زنجان، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در نشست با شوراها و دهیاران شهرستان طارم با تاکید بر اینکه مسئولان باید اطلاع کافی از شرایطی که در آن کار می‌کنند داشته باشند، افزود: آگاهی به امور سبب می شود مسئولان به راحتی بتوانند درست یا غلط بودن کار خود را بسنجند و تصمیم‌گیری منطقی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ تمام عیار اقتصاد علیه کشورمان با نیروهای زبده و با هدف و استراتژی مشخص راه انداخته است، ادامه داد: درک درست و منطقی از این شرایط کلید عبور از بحران است.
احمدی با بیان اینکه نامید ساختن مردم از نظام از اهداف اصلی دشمنان در این جنگ است، تصریح کرد: دشمن برای اینکه به ما اقتصا کشور فشار وارد کند منابع درآمدی کشور شامل نفت و مالیات را هدف قرار داده است.
احمدی با تاکید بر اینکه همه مردم در به ثمر نشستن انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند و هیچ کس نمی‌تواند این انقلاب را به نفع جریان خاص مصادره کند، ادامه داد: مطالبات مردم تغییر یافته است و دیگر خودشان را وامدار جناح های سیاسی نمی‌دانند و در انتخابات نیز قطعا به عملکردها بیش از جریانات سیاسی توجه خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم تغییر یافته است، ادامه داد: مردم به دنبال جریان سومی با مدیران جوان، جهادی و انقلابی هستند تا مشکلات را با مدیریت منطقی اصلاح کنند.
احمدی با اشاره به اینکه دشمن در ظاهر می‌گوید فشار اقتصادی به خاطر این است که مسئولان نظام در رفتارشان تغییر ایجاد کنند، افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ اقتصادی موجود، فشار بر مردم و ایجاد یاس و نا امیدی آنان نسبت به نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه طبقات متوسط و ضعیف جامعه در شرایط تحریم تحت فشار جدی قرار می گیرند و باید به آنها به طور ویژه توجه کنیم تا زندگی و معیشت آنها دچار آسیب نشود، اظهار کرد: هنر مدیریت زمانی مشخص می‌شود که با کمترین امکانات بیشترین خدمات ارائه شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 95 درصد درآمد دولت که اغلب از طریق فروش نفت و مالیات است در نظام اداری کشور هزینه می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه نظام اداری ما با استخدام‌های بی‌رویه تبدیل به یک نظام اداری فربه شده است.
احمدی با اشاره به اینکه مسئولان دور سفره مردم جمع شده و متولی امور آنها هستند، افزود: اگر تحریم‌های دشمنان در مردم با مدیریت صحیح مسئولان اثر نکند می‌توانیم بگوییم در امور محوله موفق بودیم زیرا مردم از ما انتظار دارند با مدیریت صحیح بر تحریم‌ها غلبه کنیم .
انتهای پیام
captcha