هیچ تضمینی برای کیفیت بنزین‌های فله‌ای وجود ندارد
کد خبر: 3738510
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

هیچ تضمینی برای کیفیت بنزین‌های فله‌ای وجود ندارد

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: هیچ تضمینی و در عین حال مسئولیتی از سوی این شرکت برای کیفیت سوخت و بنزین‌های فله‌ای و دستفروش در سطح استان وجود ندارد.

هیچ تضمینی برای کیفیت بنزین‌های فله‌ای وجود ندارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، لطف الله مسعودی، مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه با اشاره به کم فروشی و کیفیت برخی جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: تاکنون و ظرف 2 سال گذشته موردی از تخلفات صورت گرفته توسط جایگاه داران در این راستا گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مبنی بر کم فروشی و یا کیفیت سوخت دریافتی و حتی مشکوک شدن به هر جایگاه عرضه سوخت اعم از سی ان جی ها و پمپ بنزین ها با تلفن گویای 09627 در هر ساعت از شبانه روز بازرسان کنترل کیفی را در این زمینه مطلع کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در اسرع وقت و سریع‌ترین زمان ممکن به شکایات و مطالبه مردم در زمینه تخلف صورت گرفته رسیدگی خواهد شد.
مسعودی با اشاره به بروز برخی بحران‌ها و حوادث در سال های 96 و 97 از جمله سقوط هواپیمای ای تی آر در تاریخ 29 بهمن سال گذشته، زمین لرزه‌ها و همچنین مساله اعتصاب کامیون داران نیز گفت: شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی با تعامل و همراهی مسئولان و سایر دستگاه‌های متولی و امنیتی در این راستا نقش تعیین کننده خود را ایفا کرد و در این زمینه مورد تجلیل مقامات مسئول در سطح ملی و استانی قرار گرفت.
وی مساله اعتراض برخی کامیون داران و چالش کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت در استان‌های همجوار را یادآور شد و گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در این راستا همچون منطقه ای امن کمبود سوخت و بحران موجود در استان های دیگر را پوشش داد.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در چهار ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، ابراز کرد: چهار ماه گذشته سال جاری حدود 81 میلیون و 14 هزار لیتر بنزین معمولی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13درصد رشد نشان می‌دهد.
مسعودی ادامه داد: میزان مصرف نفت سفید با 58درصد کاهش در مدت چهارماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 351 هزار لیتر بوده است.
وی عنوان کرد: میزان مصرف نفت سفید در چهارماه مشابه سال قبل 839 هزار لیتر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: میزان مصرف نفت وگاز(گازوئیل) در این مدت نیز با پنج درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 میلیون و 528 هزار لیتر بوده است.
مسعودی عنوان کرد: تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی فعال در استان 28 مورد با ظرفیت تامین 31 هزار و 910 مترمکعب بر ساعت است.
وی ادامه داد: در مدت چهارماه گذشته سال جاری 27 میلیون و 460 هزار و 228 مترمکعب سوخت CNG مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد بهسازی و زیبا سازی تمامی جایگاه‌های سوخت در سطح استان را یکی از سیاست‌ها و رویکردهای جدید شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی در استان دانست و تاکید کرد: همه جایگاه داران مؤظف هستند خود را با شرایط و سیاست‌های جدید تطبیق دهند.
انتهای پیام

captcha