اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در تویسرکان
کد خبر: 3738512
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در تویسرکان

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: این مجموعه به مناسبت دهه نورانی ولایت و امامت اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در دستور کار خود دارد.

اجرای بیش از 400 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در تویسرکان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت دهه نورانی ولایت و امامت اجرای بیش از 400 عنوان برنامه در دستور کار خود دارد.
وی افزود: برگزاری مراسم شب شعر با موضوع ولایت توسط کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان و تجلیل و سرکشی از خانواده سادات تشکل‌های مذهبی، شبکه تبلیغ و کانون مداحان شهرستان از جمله برنامه‌های این مجموعه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت 80 مبلغ و مبلغه در دهه ولایت خبر داد اضافه کرد: اعزام 75 مبلغ و مبلغه بومی و 5 مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط شهرستان جهت امر تبلیغ از دیگر برنامه‌های قابل ذکر در این ایام است.
حجت‌الاسلام کاروند از برگزاری مسابقه خطبه غدیر در 2 موسسه و 20 خانه قرآن شهری و روستایی، برگزاری جشن غدیر در مساجد و برگزاری 10 گفتمان دینی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی تویسرکان خبر داد.
امام جمعه موقت تویسرکان گفت: گردهایی روحانیون، شبکه تبلیغ، کانون مداحان و هیئات مذهبی شهرستان، برگزاری نشست‌های غدیر شناسی ویژه مداحان، روحانیون و هیئات مذهبی و تقدیر از 12 تن از مجریان و متولیان جشن غدیر در شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این دهه است.
وی با بیان اینکه در بیشتر مساجد شهرستان دعای عرفه قرائت خواهد شد ابراز کرد: برگزاری دعای عرفه به صورت محوری در 25 نقطه از تویسرکان، فرسفج و سرکان و قرائت خطبه غدیر توسط مبلغین طرح هجرت، مستقر و بومی در مراکز تبلیغی و تجلیل از نوجوانان حاضر در مراسم از دیگر برنامه‌های این ایام است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برپایی 15 ایستگاه صلواتی در عید قربان و غدیر در سطح شهر توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان، برگزاری حداقل 250 جشن غدیر در مساجد و هیئات مذهبی در دهه ولایت خبر داد.
حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ پیرامون واقعه غدیر در 2 پایگاه شورای فرهنگی محلات و 20 شورای روستایی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع واقعه غدیر در کانون‌های پرورش فکری کودکان و 8 مهد کودک شهرستان از دیگر فعالیت‌های برنامه ریزی شده برای این ایام است.
وی ادامه داد: برگزاری نماز عید قربان در تویسرکان و نقاط مختلف شهری و روستایی و برگزاری جشن عید غدیر در 5 اداره دارای روحانی به عنوان دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این دهه نورانی است، گفتنی است طرح سلامت اجتماعی نیز از ماه گذشته در محله تیمور آباد این شهرستان در حال اجرا است.
انتهای پیام

captcha