بسیج دانشجویی آرایش جنگ اقتصادی می‌گیرد
کد خبر: 3738518
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

بسیج دانشجویی آرایش جنگ اقتصادی می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه نیروهای تراز انقلاب، پاسدار اصول نه شرقی و نه غربی باشند، گفت: با توجه به تحمیل جنگ اقتصادی بر کشور بسیج دانشجویی نیز در سراسر کشور آرایش جنگ اقتصادی باید به خود بگیرد تا بتواند با رصد مشکلات صنایع کشور برای حل آن‌ها راهکار مناسب بر مبنای مبانی علمی و پژوهشی ارائه دهد.

بسیج دانشجویی آرایش جنگ اقتصادی می گیرد

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، جانشین سپاه صاحب‌الامر استان، روسای دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولان بسیج دانشجویی و بسیجیان دانشجو پیش از ظهر امروز، 22 مرداد در آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
محمدجواد نیک‌روش در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان همواره در طول 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی دارای نقش کلیدی بوده‌اند، اظهار کرد: در این میان شهدای دانشجو با پرچم‌داری شهید علم الهدی نقش بسیاری داشته و تلاش داشته‌اند تا دانشگاه را مبدأ تحولات قرار دهند.
وی افزود: تربیت نیروهای متخصص در تراز انقلاب اسلامی مأموریت اول حوزه و دانشگاه است و متأسفانه در زمان حال با خلأ نیروهای وفادار در این مسیر روبرو هستیم چرا که باید نیروهایی تربیت‌یافته انقلاب اسلامی چنان باشند که مقام فکر و عمل مطیع ولی و انقلاب اسلامی باشند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: امروز فتوحات انقلاب اسلامی در داخل کشور و اقصی نقاط عالم در حال گسترش است و حقیقت جویان جهان از این پیروزی‌ها و فتوحات مسرور و خوشحال هستند.
این مسئول یادآور شد: اگر فشارهای اقتصادی کام مردم را تلخ کرده دلیل آن عدم حضور کسانی است که وابستگی به شرق و غرب نداشته باشند چرا که مشکلات امروز ناشی از وادادگی‌ها و نگاه‌داشتن به شرق و غرب است.
وی با بیان اینکه باید نیروهای تراز انقلاب پاسدار اصول نه شرقی و نه غربی باشند، گفت: اقتصاد لیبرال نمی‌تواند نسخه‌ای برای پیش‌روندگی انقلاب و تشکیل حکومت بزرگ اسلامی در جهان داشته باشد.
نیک‌روش بیان کرد: سربازان انقلاب باید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نرم‌افزارهای فرهنگی را برای پیشبرد انقلاب ایجاد کنند و در این میان بسیج دانشجویی 2 رکن مهم تربیت نیرو و تولید علم نافع ملت را باید در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید دستگاه انسان‌سازی جمهوری اسلامی باشند، بیان کرد: بسیج دانشجویی پرچم‌دار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها است و باید مطالبه گری را در خصوص مسائل و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی با پشتوانه علمی موردتوجه جدی قرار دهد.
این مسئول یادآور شد: بسیج طرح حضرت امام برای امت سازی بود و امروز همراه امت با رهبری معظم انقلاب در این سنگر مهم باید به‌گونه‌ای باشد که هسته‌های مقاومت شکل‌گرفته و به شبکه‌های مقاومت تبدیل شوند.
وی ادامه داد: خداوند توفیق دهد تا همه ما بتوانیم به‌درستی مسیر درست را شناخته و در این مسیر با استقامت پیش رفته تا در سایه فتوحات آن به توفیقات بیشتر دست‌یابیم.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان تأکید کرد: با توجه به تحمیل جنگ اقتصادی بر کشور بسیج دانشجویی نیز در سراسر کشور آرایش جنگ اقتصادی باید به خود بگیرد تا بتواند با رصد مشکلات صنایع کشور برای حل آن‌ها راهکار مناسب بر مبنای مبانی علمی و پژوهشی ارائه دهد.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات مهدی برزگر مسئول سابق بسیج دانشجویی استان تجلیل و حکم مسئولیت عباس کاظمی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین به وی اعطا شد.
انتهای پیام

captcha