بازگشت ساعت کار دستگا‌ه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به روال گذشته
کد خبر: 3738519
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
نظری گفت:

بازگشت ساعت کار دستگا‌ه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به روال گذشته

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از بازگشت ساعت کار دستگا‌ه‌های اجرایی استان از فردا 24 مردادماه جاری به روال گذشته خبر داد.

به گزارش ایکنا ازچهارمحال و بختیاری، مجید نظری معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار صبح امروز 23 مرداد ماه درشورای هماهنگی مدیریت بحران، بیان کرد: از 24 مرداد ماه ساعت کاری دستگا‌ه‌های اجرایی استان به روال قبل بازمی‌گردد.
وی افزود: ساعت کار دستگاه های اجرایی استان از 23 تیرماه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت6:30 اعلام شده بود.
مدیرکل هواشناسی استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بارش های سال زراعی استان با 46 درصد کاهش مواجه شده است، ادامه داد: بارش‌های سال زراعی جاری در استان 312 میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 46 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
شاهرخ پارسا بیان کرد: در حال حاضر 93 درصد استان به خشکسالی متوسط، چهار درصد به خشکسالی شدید و سه درصد خشکسالی خفیف دچار شده است.
وی با تاکید بر اینکه با وجود خشکسالی‌های 11 سال اخیر در چهارمحال و بختیاری، سطح منابع آب زیرزمینی استان 35 متر افت داشته است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری پس از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر رتبه هفتم خشکسالی کشور را دارد.
پارسا خاطرنشان کرد: میانگین بارش‌های سالانه در استان 580 میلیمتر است و از سال86 با آغاز پدیده خشکسالی یک‌هزار و 300 میلیمتر کاهش بارش داشته‌ایم.
انتهای پیام

captcha