روحانیت در فعالیت‌های خود هم‌افزایی بیشتری داشته باشند
کد خبر: 3738528
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

روحانیت در فعالیت‌های خود هم‌افزایی بیشتری داشته باشند

گروه اجتماعی - نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیت در فعالیت‌های خود با همدیگر هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

روحانیت در فعالیت های خود هم افزایی بیشتری داشته باشند
به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، فرهاد فلاحتی ظهر امروز، 23 مرداد در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی، کارشناسان قرآنی و پژوهشی گفت: هدف گذاری سازمان تبلیغات اسلامی بسیار سنجیده است و روحانیت در فعالیت های خود با همدیگر هم افزایی بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه نیروهای دلسوز سازمان تبلیغات اسلامی باید دیده شوند، افزود: باید به سازمان تبلیغات اسلامی کمک و مساعدت های بسیاری شود و خراسان جنوبی در حوزه هیات های مذهبی ظرفیت های بسیاری دارد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مشارکت های روحانیون در روستاها و شهرها گسترش پیدا کند و روحانیت باید در منبرهای خود تمرکز بیشتری به شرایط اجتماعی جامعه داشته باشند.
فلاحتی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیاز به بسته های حمایتی دارد، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جزء نهادهای برخاسته از انقلاب و مورد تاکید رهبری است.
وی با بیان اینکه بخش بسیاری از مشکلات امروز کم توجه شدن به معارف دینی است، ادامه داد: اقدامات و حرکت های این سازمان باید به دور از مسائل سیاسی و جناحی و در راستای اهداف انقلاب باشد.
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید باورهای دینی فرزندان خود را قوی تر کنیم و آموزش های لازم را به فرزندان بدهیم.

انتهای پیام

captcha