فعالیت مؤسسه فهیم با رویکرد «شناختی» و مجوز دبستان قرآن در شرق تهران
کد خبر: 3738548
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

فعالیت مؤسسه فهیم با رویکرد «شناختی» و مجوز دبستان قرآن در شرق تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فهیم در شرق تهران دارای مجوز مقطع دبستان قرآن است که با رویکرد «شناختی» فعالیت می‌کند.

فاطمه حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی فهیم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه دارای مجوز دبستان دخترانه غیردولتی در شرق تهران با رویکرد شناختی است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این مدرسه، عنوان کرد: در این مدارس معلم، مدیر و مربی در جهت تسهیل رشد ذهنی و جسمی کودک تلاش می‌کنند و وظیفه مدرسه، فراهم کردن شرایطی است که یادگیری سریع دانش‌آموزان فراهم شود.
حسینی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این مدرسه در کنار آموزش مصوبات آموزش و پرورش در هر پایه، قرآن را از سطوح مبتدی تا پیشرفته در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت و صوت و لحن و حفظ و ... فرا می‌گیرند تا در کنار فراگیری سایر علوم، قرآن را به صورت تخصصی فرا گیرند.
یادآور می‌شود، این دبستان با عنوان فهیم ارمغان فعالیت می‌کند. همچنین این دبستان و مؤسسه فهیم در نارمک، میدان 32، خیابان جانبازان شرقی، خیابان شهیدان مصطفوی، کوچه آیتی قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 77975121 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha