اجرای ۷ هزار عنوان برنامه به مناسب دهه ولایت در همدان
کد خبر: 3738551
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

اجرای ۷ هزار عنوان برنامه به مناسب دهه ولایت در همدان

گروه فرهنگی - معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: به مناسبت دهه ولایت، اجرای ۷ هزار عنوان برنامه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

اجرای 7 هزار عنوان برنامه به مناسب دهه ولایت در همدان

حجت‌الاسلام داود عباسی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت، اجرای 7 هزار عنوان برنامه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
وی با بیان اینکه آمار ذکر شده در برنامه‌ها به عنوان حداقل پیش بینی شده است افزود: اعزام 735 مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط استان و فعالیت 650 هیئت مذهبی در دهه ولایت و امامت از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
حجت‌الاسلام عباسی اضافه کرد: 640 مسجد و 16 کانون فرهنگی هنری مساجد در این ایام برنامه خواهند داشت همچنین 30 مجموعه قرآنی شامل موسسات و خانه‌های قرآن در این دهه برنامه‌های مختلفی برای خود پیش بینی کرده‌اند.
معاون آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: تشکل‌های زنان به این مناسبت 242 عنوان برنامه خواهد داشت، برگزاری 140 گفتمان دینی و 68 برنامه توسط مجریان طرح سلامت اجتماعی در استان از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

 

 

captcha