جشنواره تابستانی در همدان برپا می‌شود
کد خبر: 3738570
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

جشنواره تابستانی در همدان برپا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره تابستانی به مناسبت رویداد 2018 در استان همدان خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از ایسنا علی خاکسار معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی به مناسبت رویداد 2018 در استان گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان برای برگزاری جشنواره تابستانی مقرر بود این جشنواره از ابتدای مرداد تا نیمه شهریورماه برگزار شود که متأسفانه به علت عدم همکاری مسئولان و عدم صدور مجوز از سوی شهرداری این جشنواره به زما دیگری موکول شد.
وی با بیان اینکه جشنواره تابستانی از یکم تا 8 شهریور در همدان برگزار می‌شود که بخش خصوصی متولی این جشنواره است، اظهار کرد: بخش خصوصی با برگزاری این جشنواره و نمایش طنز لحظات شاد و خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم خواهد زد و در کنار برگزاری این جشنواره و همایش، نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و گیاهان دارویی نیز برپا می‌کند.
خاکسار در رابطه با مکان برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در پیاده‌راه بوعلی و میدان امام(ره)، پیاده‌راه اکباتان، تپه هگمتانه و میدان باباطاهر برگزار می‌شود و در یکم شهریور به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت بوعلی‌سینا طبیب بزرگ جشن و برنامه‌ای به همین مناسبت خواهیم داشت.
وی درباره صدور مجوز برگزاری جشنواره تابستانی از سوی شهرداری تأکید کرد: اگر مجوز جشنواره به موقع صادر نشود، کمیت برگزاری جشنواره کم خواهد شد و همکاران نمی‌توانند فراخوان مناسبی در سطح شهر برای آگاه‌سازی مردم و مسافران داشته باشند.
به گفته معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، در هفت روز اخیر درخواست مجوز به شهرداری ارسال شده و در حال بررسی است.
خاکسار در پایان از مسئولان و نهادهای مربوطه درخواست حمایت کرد و خواستار این شد که مسئولان در برگزاری بهتر جشنواره همکاری کنند.

انتهای پیام

captcha