آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی تبریز
کد خبر: 3738571
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

گروه اجتماعی - رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در این مرکز از ۲۲ الی ۲۸ مردادماه سال‌جاری از طریق سایت سنجش خبر داد.

 آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رباب نوروزی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، روز گذشته 23 مردادماه گفت: ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از 22 الی 28 مرداد ماه سال‌جاری از طریق سایت سنجش وهمچنین به صورت حضوری در مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی انجام می‌شود.

وی، اظهار کرد: رشته‌های موجود در مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی تبریز براساس نیاز بازار کار در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فرهنگ و هنر انتخاب شده اند. این مرکز با 20 سال سابقه آموزشی و با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

نوروزی، افزود: وجود مرکز نوآوری و شکوفایی در کنار این مرکز و حمایت و پشتیبانی برای استقرار افراد و تیم‌های فناور و صاحب ایده در مرکز نوآوری زمینه مساعدی را برای ایجاد کسب وکارهای نوپا و تجاری‌سازی ایده‌ها و تبدیل ایده به محصول و در نهایت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم کرده است .

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت و برگزاری پودمان های تخصصی شغل محور و همچنین کارگاه‌های تخصصی کارآفرینانه و کسب و کار از جمله مزیت های مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی تبریز است.

نوروزی اظهار کرد: در این مرکز در هر نیمسال تحصیلی، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی و فرهنگی و رتبه‌های برتر هر ورودی تعلق می‌گیرد و فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت از اولویت برخوردار هستند.

وی گفت: رشته های موجود مقطع کاردانی این مرکز شامل «کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی –گرافیک، کاردانی حرفه ای انیمیشن، کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه ای عکاسی، کاردانی حرفه ای بازیگری، نرم افزار کامپیوتر، فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی فنی شبکه، کاردانی حرفه ای معماری داخلی و کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی» است.

انتهای پیام

captcha