گستردگی شاخ و برگ شجره طیبه انقلاب در جهان
کد خبر: 3738576
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

گستردگی شاخ و برگ شجره طیبه انقلاب در جهان

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی به درختی تبدیل‌شده که اصل و ریشه آن ثابت و شاخ و برگش در جهان منتشر است، گفت: این انقلاب به‌واسطه همراهی ملت با انقلاب و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست‌ناپذیر است و خواهد بود.

گستردگی شاخ و برگ شجره طیبه انقلابدر جهان

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، جانشین سپاه صاحب‌الامر استان، روسای دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولان بسیج دانشجویی و بسیجیان دانشجو پیش از ظهر امروز، 23 مرداد در آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه جایگاه دانشگاه و علم بسیار والاست و باید با بزرگی از آن یاد کرد، اظهار کرد: استان قزوین به لحاظ داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ستارگان درخشان در عرصه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور معرفی می‌شود.
وی افزود: وظیفه یکایک ما این است که این جایگاه را حفظ و در راستای ارتقاء آن تلاش کنیم چرا که راه برون‌رفت از مشکلات کشور به‌ویژه مشکلات اقتصادی توجه جدی به جایگاه علم و دانشگاه است.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: بی‌شک با کمک دانشجویان و اساتید و مسئولان دغدغه مند می‌توان این جایگاه را حفظ و آن را اعتلا بخشید.
این مسئول با شاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش زیادی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی داشته‌اند و در سال‌های اخیر این تلاش بیشتر هم شده است.
وی با بیان اینکه امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی به درختی تبدیل‌شده که اصل و ریشه آن ثابت و شاخ و برگش در جهان منتشر است، گفت: این انقلاب به‌واسطه همراهی ملت با انقلاب و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست‌ناپذیر است و خواهد بود.
کاظمی بیان کرد: برای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب باید تلاش شود از اقدامات تشریفاتی و برنامه‌ها و جلسات و همایش‌های کم نتیجه دور شد، چرا که مخاطب این جشن‌ها که بیشتر دهه هفتادی و هشتادی هستند از مسئولان می‌خواهند به همان روحیه دهه شصت برگردند.
وی خاطرنشان کرد: در دهه شصت و دوران دفاع مقدس مسئولان انقلابی بی‌اعتنا به دنیا خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار داده و شوق خدمت‌رسانی داشتند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان تأکید کرد: جریان دانشگاهی با پرچم‌داری روسای دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری و بسیج دانشجویی باید این رسالت عظیم را دنبال کرده و آن را به سرانجام برسانند.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات مهدی برزگر مسئول سابق بسیج دانشجویی استان تجلیل و حکم مسئولیت عباس کاظمی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین به وی اعطا شد.
انتهای پیام

captcha