مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین معرفی شد
کد خبر: 3738588
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
با حضور مسئولان استانی و دانشگاه‌ها؛

مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین معرفی شد

گروه فرهنگی- آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین معرفی شد

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین پیش از ظهر امروز در آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
در این مراسم محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، جانشین سپاه صاحب‌الامر استان، روسای دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولان بسیج دانشجویی و بسیجیان دانشجو حضور داشتند.
مهدی برزگر که مدت 10 سال در بسیج دانشجویی مشغول فعالیت بود به‌عنوان مسئول علمی پژوهشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین انتخاب‌شده است.
وی در سخنان کوتاهی در این مراسم با بیان اینکه بسیج عزل و نصب ندارد بلکه سنگر مسئولیت تغییر می‌کند، اظهار کرد: این مسئولیت‌ها قطعات پازلی برای اعتلای انقلاب اسلامی است و هر کدام دارای جایگاه و ارزش خاص خود است لذا تلاش ما باید بر مبنای اثرگذاری هر چه بیشتر باشد.
وی با عنوان اینکه در طول 7 سال مسئولیت در بسیج دانشجویی استان تجربیات گران‌سنگی کسب کرده‌ام، افزود: تمامی موفقیت‌های حاصله نتیجه تلاش یکایک کادر فعال و مسئولان بسیج دانشجویی و همکاری روسای دانشگاه‌های استان است.
مسئول سابق بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: اکثر بسیجیان فعال در بسیج دانشجویی شهدا را ندیده‌اند اما راهشان همان راه شهدا است و در این راه تلاش و همت بسیاری دارند.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات مهدی برزگر مسئول سابق بسیج دانشجویی استان تجلیل و حکم مسئولیت عباس کاظمی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین به وی اعطا شد.
انتهای پیام

captcha