هفته فرهنگی شهروندی سقز به کار خود پایان داد
کد خبر: 3738602
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

هفته فرهنگی شهروندی سقز به کار خود پایان داد

گروه فرهنگی ــ آیین اختتامیه هفته فرهنگی شهروندی سقز با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های تئاتر خیابانی، فیلم کوتاه و کاریکاتور امروز، 23 مردادماه به کار خود پایان داد.

هفته فرهنگی شهروندی سقز به کار خود پایان داد

به گزارش ایکنا از کردستان، آیین اختتامیه هفته فرهنگی شهروندی سقز با معرفی برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سقز با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای شهر و هنرمندان برگزار شد.
امیر زارع زاده، مسئول کمسیون فرهنگی شورای شهر سقز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این حرکت فرهنگی گفت: این کار فرهنگی با رویکرد و سیاستی جدید و رفتن به مکان هایی که شهروندان در محلات حضور حداکثری داشتند، برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که استان کردستان یک استان فرهنگی است برگزار شد و انتظار است این حرکت تقویت و گسترش یابد.
مسئول کمسیون فرهنگی شورای شهر سقز بیان کرد: هفته فرهنگی شهروند سقز با گستره و حضور ۱۵ استان کشور، در ۴ بخش مسابقات قرآنی، کاریکاتور، فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ مرداد ماه توسط شورای شهر و شهرداری سقز و به مدت یک هفته در سطح شهر برگزار شد.
علی محمدیان، معاون عمرانی فرماندار سقز نیز در این مراسم گفت: پیام هفته شهروندی همگرایی، همراهی و مشارکت بیشتر شهروندان و مسئولان در راستای پیشرفت و خدمتگزاری بیشتر می باشد.
سردار دوغی، رئیس شورای شهر سقز در ادامه با اشاره به نقش مهم تئاتر در مراودات و اشتراکات فرهنگی اشاره و از همکاری تمامی ادارات و کسانی که برای پیشبرد این کار فرهنگی از جمله استاندار، نماینده سقز و بانه، اداره کل ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری، دبیر بخش های مختلف هفته فرهنگی شهروند، تمامی هنرمندان و ... تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha