تنها راه حل مشکلات تقویت تولید داخلی است
کد خبر: 3738612
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
لاریجانی:

تنها راه حل مشکلات تقویت تولید داخلی است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رهبری های داهیانه رهبری از مشکلات عبور خواهیم کرد گفت: تنها راه حل مشکلات تقویت تولید داخلی است.

تنها راه حل مشکلات تقویت تولید داخلی استبه گزارش ایکنا از قم، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امشب 23 مردادماه در دیدار جمعی از اصحاب رسانه قم گفت: برخی از مشکلات حرفه خبرنگاری همچنان لاینحل باقی مانده است ولی اخیرا دولت در زمینه بیمه اقداماتی انجام داده و به زودی مرحله نهایی آن طی می شود.

وی در مورد دخالت وی در مسائل اجرایی استان قم نیز افزود: داب بنده این نیست که در این مسائل مگر در صورت مشورت خواهی و یا کمک به تسریع در روند امور در آن دخالت داشته باشم و در جلسات مشترک با سایر نمایندگان قم هم این مسئله را گوشزد می کنم.

لاریجانی با اشاره به بیانات دیشب رهبری آن را عصاره مسائل کشور برشمرد و تصریح کرد: این بیانات چارچوب های نظری محکمی داشت و امیداورم با رهبری های داهیانه ایشان، مشکلات مرتفع شود.

رئیس مجلس بیان کرد: امروز ما در مصاف با دشمنان قرار داریم و جنس آن نیز با دوره های قبل متفاوت، بسیار پیچیده و همه جانبه است و با عملیات روانی هم در جهت تقویت آن گام بر می دارند.

وی افزود: یکی از مشکلات کشور اتهام زنی جریانات سیاسی به یکدیگر به خصوص در ایام انتخابات است گه رسوبات آن در جامعه باقی می ماند و ادامه می یابد و در روند مسائل کشور تاثیرگذار شده است.

لاریجانی با بیان اینکه در فسادهای صورت گرفته بعضی مواقع دروغ هایی گفته می شود و دشمنان آن را بزرگنمایی می کنند تصریح کرد: در روزهای سختی که در کشور ایجاد شده به تعبیر رهبری قوا باید هم افزایی داشته باشند اما متاسفانه در بدنه قوا شاهد این هم افزایی نیستیم بلکه برخی افراد هم به جان یکدیگر می افتند.

وی افزود: ما بارها به دولت تذکر دادیم که پروژه های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کنید تا نقدینگی ایجاد شده به سمت تولید و اشتغال برود اما این کار یا انجام نشد و یا با تاخیر صورت گرفت و نقدینگی به سمت مسائل دیگری پیش رفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در پاسخ رئیس قوه قضائیه حکمی فرمودند که روند برخورد با مفسدان را تسریع می بخشد ولی ریشه حل مشکلات صرفا در این موضوع نیست و باید با اتکاء به توان وتولید داخلی از مشکلات عبور کنیم.

لاریجانی تصریح کرد: تنها راه عبور از مشکلات کشور ایجاد زمینه لازم برای تولید بیشتر داخلی است زیرا اگر استعداد داخلی بالفعل شود تهدید فعلی به فرصت تبدیل وتاب آوری اقتصاد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha