شهریور؛ زمان برپایی دومین مسابقات سراسری قرآن کمیته امداد
کد خبر: 3738636
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
بابایی خبر داد:

شهریور؛ زمان برپایی دومین مسابقات سراسری قرآن کمیته امداد

گروه مسابقات ــ مدیر فنی و اجرایی مسابقات قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهریورماه برگزار می‌شود.

محمد بابایی، مدیر فنی و اجرایی مسابقات قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی(ره) در رابطه با مسابقات قرآن این مرکز در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ بیان کرد: دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهریورماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مرحله استانی این مسابقات در قم برگزار شد و امسال از شنبه، سوم شهریورماه در شیراز آغاز و چهارم تا ششم رقابت‌ها برپا می‌شود و روز چهارشنبه مراسم اختتامیه این دوره برگزار می‌شود.  

بابایی با اشاره به اینکه مسابقات ویژه آقایان و بانوان در دو مقطع سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار خواهد شد، گفت: رشته‌های این دوره عبارت از قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 15 جزء، حفظ  10جزء و رشته اذان(ویژه آقایان) است.

مدیر نشر مرکز طبع و نشر قرآن اظهار کرد: جمعیتی بالغ بر 400 نفر از کل کشور در مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند و این مسابقات با حضور داوران برجسته کشوری ارزیابی می‌شود که امیدوارم مانند سال گذشته با کیفیت خوبی اجرا شود. طبق برنامه‌ریزی که سال گذشته نیز عملیاتی شد، مقرر شد تا نفرات برگزیده رشته قرائت و حفظ کل، پس از بررسی ناظر مسابقات، به مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه که مهرماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود، اعزام شوند.

انتهای پیام

captcha