تشکیل «شورای مشارکت‌های بهزیستی» استان مرکزی
کد خبر: 3738645
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
فتح‌آبادی خبر داد:

تشکیل «شورای مشارکت‌های بهزیستی» استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: در راستای اهمیت موضوع احسان و نیکوکاری شورای مشارکت‌های بهزیستی استان با هدف شناسایی خیرین و استفاده از پتانسیل آن‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی و ادارات و مراکز غیر‌دولتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان بهزیستی تشکیل شده است.

تشکیل «شورای مشارکت‌های بهزیستی» استان مرکزی

غلامرضا فتح‌آبادی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی پیرامون تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی استان اظهار کرد: در دین مبین اسلام بر اهمیت احسان و نیکوکاری و استفاده مطلوب از فضای معنوی و کمک به هم‌نوع تاکید شده است.
وی ادامه داد: در راستای اهمیت موضوع احسان و نیکوکاری شورای مشارکت‌های بهزیستی استان با هدف شناسایی خیرین و استفاده از پتانسیل آن‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی و ادارات و مراکز غیر‌دولتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان بهزیستی تشکیل شده است.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: برنامه و اهداف این شورا در سال جاری استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت اقشار مختلف جامعه و نیز ترویج فرهنگ مشارکت و با هدف ارائه طرح‌های نو و ابتکاری و افزایش 20 درصدی فعالیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به جامعه هدف جلب‌نظر خیرین محترم می‌باشد.
فتح‌آبادی گفت: در سال گذشته مبلغ 158 میلیارد و970 میلیون ریال کمک نقدی و غیر‌نقدی توسط خیرین برای نیازمندان و مددجویان اداره بهزیستی استان جمع‌آوری شده است که امیدواریم در سال جاری با حمایت خیرین و اجرای طرح‌های مختلف جلب و جذب مشارکت، شاهد افزایش 20 درصدی در این حوزه باشیم و بتوانیم خدمات مطلوب به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه نماییم.
انتهای پیام

captcha