«فرشتگان سماء شهر قدس»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا
کد خبر: 3738663
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
مؤسسه برتر هفته/62

«فرشتگان سماء شهر قدس»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـــ مؤسسه قرآن و عترت فرشتگان سماء فعالیتش را از سال 1390 با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی در شهر قدس آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ این خبرگزاری در پایان هر هفته یک مؤسسه قرآنی را به‌عنوان «مؤسسه برتر هفته» معرفی می‌کند و این موضوع با هدف قدردانی از مؤسسات به جهت همکاری با ایکنا و ارتباط خبری قوی با سرویس مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد انجام می‌گیرد.
بنابر این ایکنا از تمامی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی دعوت می‌کند تا برای بهتر دیده شدن مؤسسه و پیشبرد اهدافشان با این خبرگزاری ارتباط قوی‌تری برقرار کنند.
در همین راستا و از سال ۱۳۹۵ تاکنون موفق به معرفی 61 مؤسسه فعال در سطح کشور و استان‌های مختلف شده‌ایم، که در همین زمینه بنا داریم این هفته به معرفی مؤسسه قرآن و عترت فرشتگان سماء شهر قدس بپردازیم.
این مؤسسه از سال 1390 با مدیریت سیده‌بهناز موسوی به‌دلیل علاقه‌مندی به گسترش فرهنگ قرآن در سطح جامعه به‌ویژه در میان خردسالان و نوجوانان و با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیتش را به صورت رسمی آغاز می‌کند.
محوریت فعالیت این مؤسسه بر روی جذب هر‌چه بیشتری قرآن‌آموزان خردسال و تربیت وپرورش آنها و برپایی دوره‌های با کیفیت‌تر برای استمرار حضور خردسالان در مؤسسه و بهره گیری از اساتید متخصص و دوره دیده برای کودکان است. هرچند در کنار آن نیز دوره‌هایی برای بزرگسالان نیز برپا می‌شود.
برپایی مهد قرآن، آموزش الفبای قرآنی، حفظ تخصصی، حفظ آیات موضوعی و آموزش آیات به زبان انگلیسی در مقطع خردسالان، همچنین دوره‌هایی چون روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، کارگاه آموزشی با محور قرآن برای خانواده‌ها، تربیت مربی قرآن، دوره‌های مبلغان در مقطع بزرگسالان از جمله دوره‌های این مؤسسه است.
این مؤسسه با حضور حدود ۳۰۰ قرآن‌آموز دارای بخش‌ها و واحدهایی چون معاون آموزشی، اداری، روابط عمومی است. همچنین تاکنون هشت مربی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید و خردسالان با مؤسسه همکاری می‌کند.
از دیگر رویکرد فعالیت مؤسسه بهره‌گیری از آموزش‌یافتگان مؤسسه در دوره‌ها و در صورت فقدان نیاز مؤسسه، معرفی آنها به دیگر مؤسسات برای بهره‌گیری از تخصص آنها است. همچین قرآن‌اموزان این مؤسسه با حضور در مسابقات قرآن گوناگون نیز خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند برای مؤسسه موفقیت‌های خوبی را کسب کنند.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت فرشتگان سماء در شهر قدس، خیابان طالقانی، کوچه شهید مرتضوی قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 46737305 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha