شرکت ۷۵۰ نفر در بخش قرآنی «هفته فرهنگی شهروند سقز»
کد خبر: 3738667
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

شرکت ۷۵۰ نفر در بخش قرآنی «هفته فرهنگی شهروند سقز»

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسابقات قرآنی، «هفته فرهنگی شهروند سقز» با حضور ٧٥٠ فعال قرآنی از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه در سالن شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

شرکت 750 نفر در بخش قرآنی «هفته فرهنگی شهروند سقز»

امیر زارع زاده، مسئول کمسیون فرهنگی شورای شهر سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین مسابقات بزرگ قرآنی شهروند با حضور بیش از ۷۵۰ نفر در ۲ حوزه آقایان و بانوان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در رده های سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال،برگزار شد، عنوان کرد: شرکت کنندگان بخش قرآنی هفته فرهنگی شهروند سقز در ۴ بخش قرائت، ترتیل، حفظ و اذان و مقاله اعجاز علمی قرآن به مدت ٢ روز با هم رقابت کردند.
امیر زارع‌زاده، ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی و دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این مسابقات برشمرد و بیان کرد: سیروس مصطفی از فعالان قرآنی شهرستان سقز، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی شهروند و آزاد پاک‌نژاد، ریبین رضایی و عطا محمدی در حوزه برادران و منیژه فتاحی، مهری رحیمی و چنور مهدی در حوزه بانوان داوری این مسابقات را برعهد داشتند.
یادآور می‌شود؛ هفته فرهنگی شهروند سقز با گستره و حضور ۱۵ استان کشور، در چهار بخش مسابقات قرآنی، کاریکاتور، فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ مرداد ماه به مدت یک هفته در سطح شهر برگزار شد و شامگاته گذشته با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
انتهای پیام

captcha