فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در بروجرد
کد خبر: 3738723
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، از فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در  بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد چهارشنبه، 24 مرداد در جمع خبرنگاران از فعالیت ۹۵تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تشکل‌ها در قالب هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و مؤسسات و خانه¬های قرآنی در سطح شهر و روستاهای شهرستان بروجرد در حال فعالیت هستند و در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در منطقه با این اداره همکاری خوبی دارند.
وی اضافه کرد: همکاری در اجرای طرح اوقات فراغت(هسته‌های فرهنگی و بوستان)، اجرای طرح‌های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، تولید نشریات و وبلاگ ‌نویسی، برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همکاری با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، از اهم فعالیت‌های این تشکل‌ها در سطح شهر و روستاهای بروجرد است.

فعالیت ۳۷ مرکز قرآنی در بروجرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در ادامه از فعالیت 37 مرکز قرآنی وابسته به این اداره در شهرستان بروجرد خبرداد و گفت: هم‌اکنون در شهرستان بروجرد ۱۰مؤسسه قرآنی، ۱۵ شعبه و۱۲ خانه قرآن شهری و روستای و۸۰ جلسه قرآنی خانگی در راستای نشر فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.
جعفرپور افزود: قرآن‌کریم برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگ‌ترین گوهر گرانبهای به‌جای مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) و سرچشمه جوشان معارف اسلامی و اقیانوس بیکران حقایق است.
وی با اشاره به جایگاه والای تفکر و تدبر در دین اسلام، بیان کرد: شکل‌گیری شخصیت و هویت دینی افراد بسته به تفکر و تدبر در مبادی دینی دارد.
حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: پتانسیل بالای فرهنگی ومذهبی در این شهرستان باعث شده که استقبال خوبی از برنامه‌های دینی به‌ویژه امور قرآنی داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha