همدانی ها 2 میلیارد و 619 میلیون تومان صدقه در فصل بهار پرداختند
کد خبر: 3738809
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

همدانی ها 2 میلیارد و 619 میلیون تومان صدقه در فصل بهار پرداختند

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد: دو میلیارد و 619 میلیون تومان صدقه در بهار امسال جمع آوری شده است که در زمینه درمان، پرداخت کمکهای موردی، ساخت و تعمیر مسکن و هزینه های تحصیل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان هزینه می شود.

همدانی ها 2 میلیارد و 619 میلیون تومان صدقه در فصل بهار پرداختند

به گزارش ایکنا  از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه در بهار امسال دو میلیارد و 619 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شده است، گفت: کمیته امداد اداره یک همدان با جمع آوری 562 میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در سهماهه اول سال گذشته دو میلیارد و 459 میلیون تومان صدقه پرداخت شده است، گفت: امسال صدقات جمع آوری شده با شش درصد رشد همراه بوده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه صدقات جمع آوری شده در زمینه های درمان، پرداخت کمکهای موردی، ساخت و تعمیر مسکن و هزینه های تحصیل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان هزینه می شود، گفت: پیش بینی می شود تا انتهای سال جاری خیران همدانی 12 میلیارد و 200 میلیون تومان صدقه پرداخت کنند.

وی همچنین در پایان گفت: 241 هزار و 426 صندوق کوچک، چهار هزار و 662 صندوق متوسط و پنج هزار و 668 صندوق بزرگ در استان همدان وجود دارد.

انتهای پیام

captcha