۱۷۴ میلیارد تومان؛ مطالبات شرکت گاز مازندران از مشترکین
کد خبر: 3738827
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

۱۷۴ میلیارد تومان؛ مطالبات شرکت گاز مازندران از مشترکین

گروه اجتماعی - مدیر عامل شرکت گاز مازندران، اظهار کرد: ۱۷۴ میلیارد تومان مطالبات از مشترکین داریم که اگر به موقع پرداخت نشود در روند پروژه‌های گازی اخلال ایجاد می‌شود.

۱۷۴ میلیارد تومان؛ مطالبات شرکت گاز مازندران از مشترکین

به گزارش ایکنا از مازندران، جعفر احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران امروز 24 مردادماه در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار در این شرکت برگزار شد با گرامیداشت هفته خبرنگار و سالروز شهادن شهید صارمی، گفت: یک خط 42 اینچی به گاز مازندران افزوده شد و اکنون جمعا 60 میلیون متر مکعب در یک روز، گاز شهری وارد استان می‌شود.
وی افزود: از مردادماه سال گذشته تا کنون فشار خط گاز مازندران مناسب است و دیگر مشکل عدم پایداری گاز وجود ندارد.
احمدپور با بیان اینکه در سال گذشته قطعی گاز نداشتیم و در سال جاری هم نخواهیم داشت، تصریح کرد: ممکن است به جهت رانش زمین، نشتی گاز و تعمیرات مجبور شویم قسمتی از گاز را برش دهیم و این سبب قطع گاز بخشی از مناطق خواهد شد.
وی افزود: تولید و توزیع گاز بر عهده سازمان‌های دیگر است، و گاز مازندران از عسلویه حمل می‌شود و ممکن است در اثر حوادث غیر قابل پیش بینی قطعی ایجاد شود.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه برای حفر لوله گاز در جاده هراز موانع زیادی وجود دارد، اظهار کرد: در برخی از شهرها با استقرار مخازن گاز روش گازرسانی را تغییر دادیم که نمونه آن در شهر رینه با استقرار منبع سی.ان. جی. گازرسانی انجام شده است.
وی ادامه داد: وی افزود: «mof » یک نوع تکنولوژی هست که حجم زیادی از گاز را در درون خود متراکم نگه می دارد و قرار است به صورت پایلوت در سال آینده این منبع گاز در مازندران به تولید برسد.
احمدپور با بیان اینکه شرکت گاز مازندران 110 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است، اظهار کرد: 174 میلیارد تومان مطالبات از مشترکین داریم که اگر به موقع پرداخت نشود در روند پروژه‌های گازی اخلال ایجاد می‌شود.
وی افزود: مشترکین برای دریافت مبلغ مصرف گازشان می‌توانند با ارسال. * 5 * 20 # شماره کنتور # را به 200020 قبضشان را دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha