اعزام مرحله اول اردوی جهادی بسیجیان فرهنگی اسدآباد
کد خبر: 3738831
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

اعزام مرحله اول اردوی جهادی بسیجیان فرهنگی اسدآباد

گزوه فرهنگی - مدیر کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد از اعزام مرحله اول اردوی جهادی بسیجیان فرهنگی به روستای بوجین این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۵ نفر از فرهنگیان بسیجی در قالب اردوی ۱۰ روزه با محوریت برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی به این روستا اعزام شدند.

اعزام مرحله اول اردوی جهادی بسیجیان فرهنگی اسدآباد

جمال گوهری، مدیر کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد در گفت وگو با ایکنا از همدان، افزود: این بسیجیان فرهنگی همواره در حلقه های صالحین و فعالیت های فرهنگی و عرصه های اجتماعی، سیاسی، ملی و مذهبی نقش آفرینی موثری داشته اند.

وی با اشاره به 12 شهید فرهنگی بسیجی در اسدآباد ادامه داد: بسیجیان فرهنگی اسدآبادی در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 270 جانباز را تقدیم انقلاب کرده اند.

گوهری در ادامه با اشاره به اردوهای جهادی فرهنگیان بسیجی اسدآباد از اعزام مرحله اول اردوی جهادی بسیجیان فرهنگی به روستای بوجین این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 5 نفر از فرهنگیان بسیجی در قالب اردوی 10 روزه با محوریت برگزاری کلاسهای تقویتی و جبرانی برخی از دروس 40 نفر از دانش آموزان دختر و پسر روستای بوجین اعزام شدند تا این دانش آموزان را برای سالتحصیلی جدید آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: کلاسهای تقویتی اردوهای جهادی بسیج فرهنگیان با هدف تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته و با ارائه روش های مختلف یادگیری، فضایی متفاوت از کلاسهای خشک مدرسه ایجاد شده است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد در پایان یادآور شد: این اردوهای جهادی فرهنگیان بسیجی در شهرستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha