برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی حفظ قرآن در فارس
کد خبر: 3738837
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
موسوی خبر داد:

برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی حفظ قرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم با حضور ۱۲۵ نفر از حافظان قرآن کریم در استان فارس برگزار شد.

برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی حفظ قرآن در فارس

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: ما این آزمون را زودتر از موعد تعیین شده توسط سازمان دارالقرآن‌الكریم برگزار كردیم.
وی با بیان اینكه آزمون مذكور طی روزهای 18 تا 21 مردادماه جاری در شیراز برگزار شد، افزود:‌ در این آزمون 125 نفر شامل 99 نفر از بانوان و 26 نفر از آقایان شركت كردند.
موسوی ادامه داد: همچنین در آزمون شفاهی مذكور شركت‌كنندگان در اجزاء سه، پنج، ده، بیست و کل قرآن کریم شرکت كرده و توانمندی خود را در ارائه محفوظات ارزیابی می‌كنند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: در آزمون مذکور كه با حضور ممتحنین استانی برگزار شد، حفاظ در رشته حسن حفظ ارزیابی شده و جهت بررسی توانمندی، قرائت آن‌ها به صورت ضبط شده به سازمان دارالقرآن الکریم مرکز ارائه شد.
وی در پایان یادآور شد: امسال سیزدهمین دوره طرح ارزیابی اعطای مدرک به حفاط در کشور برگزار شد و حفاظ می‌توانند جهت کسب اطلاع از روند آزمون و امتیازات اختصاص داده شده به سایت تلاوت مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha