تكریم یاد «كبوتران خاكریز» شهر صدرای شیراز
کد خبر: 3738843
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

تكریم یاد «كبوتران خاكریز» شهر صدرای شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از برگزاری یادواره شهدا «كبوتران خاكریز» ویژه بزرگداشت شهدای شهر صدرا خبر داد.

تكریم یاد «كبوتران خاكریز» شهر صدرای شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 24 مردادماه گفت: برگزاری یادواره شهدا «كبوتران خاكریز» ویژه بزرگداشت 150 شهید شهر صدرا عصر امروز برگزار خواهد شد.
وی افزود: این یادواره در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر صدرا با سخنرانی سردار علی فضلی، فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
حسینی با بیان اینكه تاكنون بیش از 150 شهید خانواده شهید در شهر صدرا شناسایی شده‌اند، گفت: در این یادواره علاوه بر خانواده‌های معظم شهدا،‌ یك هزار نفر از مردم این شهر نیز دعوت هستند.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: روند افزایشی جمعیت شهر صدرا به بیش از ۱۵۰ هزار نفر نزدیک شده است که متناسب با آن مراکز و رده‌های بسیج هم دراین کلان شهر افزوده شده است و در همین راستا بسیج اقدامات فرهنگی خوبی شروع کرده که برپایی یادو خاطره شهیدان والامقام و تجلیل از خانواده‌های آنان در قالب برنامه یادواره کبوتران خاکریز در دستور کار قرار گرفت.
وی،‌ ساعت برگزاری این مراسم را همزمان با نماز مغرب و عشاء اعلام كرد و گفت: در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده‌های شهدا از برگزیدگان مسابقه كتابخوانی شهید ابراهیم هادی نیز تجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام

captcha