نگاه رسانه‌های استان همدان نگاه حرفه‌ای و تخصصی است
کد خبر: 3738860
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸

نگاه رسانه‌های استان همدان نگاه حرفه‌ای و تخصصی است

گروه فرهنگی- مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان تاریخ این سرزمین است عنوان کرد: ایران از همدان جان گرفته است لذا به همان نسبت باید فرهیختگان و رسانه‌های این استان مورد توجه قرار گیرد.

نگاه رسانه‌های استان؛ نگاه حرفه‌ای و تخصصی است

به گزارش ایکنا از همدان؛ محمدرضا درویش نژاد٬ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ چهارشنبه؛ ۲۴ مرداد ماه در نشست اصحاب رسانه با معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد اظهار کرد: خانه مطبوعات استان دارای ۱۶ رسانه فعال است.

وی افزود: ۳ روزنامه، ۱۶ هفته نامه، ۱۶ ماهنامه، ۱۰ دو هفته نامه، ۲ دوماه نامه، ۱۵ فصلنامه، ۶ دو فصلنامه، ۶۹ رسانه چاپی و ۴۷ سایت و پایگاه خبری در استان فعال است.

درویش نژاد با اشاره به اینکه مطبوعات همدان بیش از 100 سال پیش فعال بوده اند اضافه کرد: استان همدان از سال 1284 تا به اکنون دارای نشریه‌های مختلفی با نام‌های اکباتان ۲، الفت و ... داشته است که این نشان از جایگاه والای تاریخی این مرز و بوم و جریان پویای رسانه‌ای در این استان است.

مدیر کل ارشاد استان ادامه داد: در سال ۱۳۸۵ همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن انتخاب می‌شود که این عنوان به شایسته برای همیشه سزاوار مردم با اصالت و با کرامت این استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه همدان تاریخ این سرزمین است عنوان کرد: ایران از همدان جان گرفته است لذا به همان نسبت باید فرهیختگان و رسانه‌های این استان مورد توجه قرار گیرد.

درویش نژاد گفت: امروز نگاه رسانه‌های استان؛ نگاه حرفه‌ای و تخصصی است لذا معاون مطبوعات وزارت باید نسبت به دغدغه‌های اصحاب فرهنگ؛ هنر و رسانه این استان نگاه و توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

captcha