سند توسعه رسانه‌های استان یزد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3738917
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

سند توسعه رسانه‌های استان یزد رونمایی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بزودی سند توسعه رسانه‌های استان یزد رونمایی می‌شود.

سند توسعه رسانه‌های استان یزد رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شب گذشته در آیین بزرگداشت روز خبرنگار به سابقه بیش از ١٠٠سال روزنامه نگاری در یزد اشاره و اظهار کرد: امیدوارم بزودی سند توسعه رسانه های استان یزد آماده رونمایی شود.

جوادیان زاده هدف از آماده شدن سند توسعه رسانه ها را مبنا و هدفی برای دوران امروزی و آینده رسانه ای استان یزد عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم با توجه به گفتمان سازی های در حال انجام این سند تا سال آینده آماده رونمایی شود.

وی با اشاره به تنوع خوب رسانه ای در استان یزد گفت:١٦٠ رسانه در استان یزد در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ١١٦ رسانه چاپی،٢٨رسانه برخط و ١٦ رسانه الکترونیک در استان یزد مشغول فعالیت اطلاع رسانی هستند.

جوادیان زاده در ادامه با بیان اینکه تارو پود جهان امروز را رسانه تشکیل می دهد تصریح کرد: رسانه پایدارترین نهاد اجتماعی و فرهنگی طی دوران اخیر معاصر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت انفجار اطلاعات نیازمند اصول اخلاقی و حرفه ای از سوی رسانه ها هستیم گفت: احساس قانونمندی و اخلاقی باید بیش از گذشته از سوی رسانه ها احساس و رعایت شود.

یادآور می شود سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اجرای برنامه های متنوع موسیقی، تجلیل از زوج ها رسانه ای، دیدار استاندار با خانواده های خبرنگاران از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت روز خبرنگاردر استان یزد بود.

انتهای پیام

captcha