زمینه رشد بیشتر هلال احمر در استان کردستان فراهم شود
کد خبر: 3738941
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

زمینه رشد بیشتر هلال احمر در استان کردستان فراهم شود

گروه اجتماعی- معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: خوشبختانه در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در هلال احمر استان کردستان صورت گرفته است که امیدواریم با انتصاب مدیرعامل جدید هم این نهاد بیشتر از گذشته پیشرفت کند.

زمینه رشد بیشتر هلال احمر در استان کردستان فراهم شود

به گزارش ایکنا از کردستان، بهرام غیبی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر امروز، 24 مردادماه  در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، اظهار کرد: کردستانی‌ها مردمانی دارای عزت، شرف و غیرت هستند که به وجود آنها افتخار می‌کنیم.
وی افزود: خوشبختانه در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در هلال احمر استان کردستان صورت گرفته است که امیدواریم با انتصاب مدیرعامل جدید هم این نهاد بیشتر از گذشته پیشرفت کند.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در ادامه به اقدامات پیش روی این نهاد اشاره و عنوان کرد: برگزاری اردو برای کارکنان، مسابقات ورزشی و ساماندهی امور وام کارکنان صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه هر دو هفته یکبار بازدیدهای استانی را خواهیم داشت، بیان کرد: بحث و مشورت و تبادل نظر برای مدیریت بهتر امور در این سفرهای استانی انجام خواهد شد.
غیبی یادآور شد: چارت سازمانی هلال احمر دارای اشکالاتی است که از جمله آن اختلاف در پرداخت حقوق و دریافتی‌ها است که باید کاهش پیدا کند و همچنین رتبه بندی کارکنان هم باید صورت گیرد که در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکلات هستیم.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هم در این مراسم طی سخنانی، اظهار کرد: طی چند اخیر اقدامات زیربنایی خوبی در کردستان صورت گرفته که تلاش آقای خدابنده لو در این زمینه قابل تقدیر است.
شهاب‌الدین صابونچی افزود: ایجاد نگاه فرابخشی در مجموعه هلال احمر یکی از موضوعاتی است که بر روی آن تاکید می‌کنیم چون همه خواسته‌ها در زیر چتر هلال و با همکاری یکدیگر تحقق پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه استان کردستان شرایط خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله، مسئولیت خدمت در این استان را سنگین‌تر می‌کند که می طلبد مدیرعامل جدید از تجارب گذشته خود در این استان استفاده کند.

انتهای پیام

captcha