بیش از 80 درصد شهدای استان کردستان از اهل تسنن هستند
کد خبر: 3738942
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

بیش از 80 درصد شهدای استان کردستان از اهل تسنن هستند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: بیش از 80 درصد شهدای استان کردستان از اهل تسنن هستند که این افتخاری برای نظام ماست که همه اقوام و قبایل در دفاع از کشور در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام پیروزی‌فر، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان لرستان، امروز، 24 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، اظهار کرد: بنا بر آیه صریح قرآن، هر کس جان یک نفر را نجات دهد همچون نجات جان تمامی عالمیان است که این مسئله اهمیت امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها را نشان می‌دهد.
وی خدمت به اقشار ضعیف و آسیب دیده را از مهم‌ترین کارهای خیر برشمرد و افزود: جمعیت هلال احمر در جهت کاهش آلام بشری فعالیت می‌کند که این بسیار ارزشمند است.
حجت‌الاسلام پیروزی‌فر، با اشاره به اینکه استان کردستان بیش از 5400 شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است، یادآور شد: بیش از 80 درصد شهدای استان کردستان از اهل تسنن هستند که این افتخاری برای نظام ماست که همه اقوام و قبایل در دفاع از کشور در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
لازم به ذکر است؛ «محمد باقر محمدی» مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان بوده است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام و نماینده جمعیت هلال احمر ایران در افغانستان را هم در سابقه کاری خود دارد.
حسن خدابنده لو، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کردستان هم از پنج سال پیش در این سمت مشغول به فعالیت بود و طی سال‌های 85 تا 92 هم معاون جوانان این نهاد در استان بوده است.
انتهای پیام

captcha