اعزام 30 گروه جهادی به نقاط محروم خراسان جنوبی
کد خبر: 3738950
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
طی تابستان صورت می‌گیرد؛

اعزام 30 گروه جهادی به نقاط محروم خراسان جنوبی

 گروه اجتماعی- رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون 413 دانشجو به اردوهای جهادی ده روزه اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال 30 گروه جهادی به نقاط محروم استان اعزام شوند.

اعزام 30 گروه جهادی به نقاط محروم خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی روز گذشته 24 مرداد جاری در بازدید از اردوهای جهادی اظهارکرد: خودسازی، رفع محرومیت و افزایش روحیه معنویت در دانشجویان از اهداف گروه‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم مطالبات و خواسته‌های آنها را از مدیران پیگیری می‌کنند، افزود: آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر اهداف اعزام جهادگران بوده و امسال گروه‌های جهادی دانشجویی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، بهداشت و درمان فعالیت خوبی دارند.

رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: با حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی می‌توان خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را با کمترین هزینه ممکن به دورترین روستاهای استان برد و تنها راه پیشرفت کشور روحیه و کار جهادی است که مسئولان باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

صلاحی یادآورشد: همه ساله در تابستان و تعطیلات نوروز بیش از 40 گروه جهادی به اردوهای جهادی استان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 413 دانشجو به اردوهای جهادی ده روزه اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال 30 گروه جهادی به نقاط محروم استان اعزام شوند.

انتهای پیام

captcha