طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3738965
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
فردا؛

طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سمنان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون مرحله دوم سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم با حضور ۳۲ نفر در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز 24 مرداد در گفتگو با ایکنا سمنان ضمن اشاره به برگزاری ازمون مرحله دوم سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان سمنان اظهار کرد: از مجموع راه یافتگان به مرحله آزمون شفاهی طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم 24 نفر زن و پنج نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: ازمون شفاهی طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هفته پایانی مرداد ماه سالجاری در رشته های حفظ پنج جزء ، 10 جزء ، 20 جزء و حفظ کل در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین ادامه داد: این آزمون در روز 26 مرداد ماه جاری ویژه برادران و خواهران در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

شکری با اشاره به ثبت نام 72 نفر در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که از بهمن ماه سال 96 شروع شده بود گفت: 32 نفر از این افراد در مرحله اول موفق به کسب نمره قبولی شده اند و از این تعداد 14 نفر مجاز به شرکت در ازمون درجه یک تا سه شده اند.

وی از حضور سه داور در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم استان سمنان خبر داد و یاداور شد: این آزمون هر ساله در سراسر کشور و به همت سازمان دارالقرآن کریم برکگزار می شود لذا مرحله اول آن به صورت کتبی و مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان متذکر شد: افرادی که در مرحله سوم این آزمونها موفق به قبولی وکسب حد نصاب نمره شوند به عنوان حافظ ممتاز ، مدرک درجه دو حفظ معادل کارشناس یارشد و افرادی که در مرحله چهارم نیز موفق باشند مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha