آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند
کد خبر: 3738986
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند

گروه اجتماعی- رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در 15 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند آغاز شده است.

آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علیرضا معصومی امروز 25 مرداد جاری در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های امور فرهنگی، فناوری اطلاعات، گرافیک، گردشگری، سینما-تصویربرداری، خبرنگاری، مترجمی زبان و عمران-نقشه برداری دانشجو جذب می‌کند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت امور فرهنگی، مترجمی خبر، گرافیک و عمران در دو گرایش ساختمان‌سازی و نقشه برداری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معصومی اظهارکرد: دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند به نشانی تقاطع بلوار آیت ا... غفاری و قدس شرقی از مشاوره و ثبت نام رایگان بهره مند شده و یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معصومی با تأکید بر اینکه رویکرد ما به سمت رشته‌های مهارتی است، گفت: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه‌ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره‌های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند با اشاره به اینکه مسیر جامعه از مدرک‌گرایی به سمت مهارت گرایی و کارآفرینی سوق یافته و این به معنای پیشرفت دانشگاه‌های مهارتی و علمی کاربردی است، تصریح کرد رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای سیاست‌های جدید برنامه‌های متنوعی از جمله کلینیک اشتغال با خدماتی چون مشاوره های رایگان کارآفرینی و اشتغال و نیز تسهیلات ارزان قیمت را در نظر گرفته است.

انتهای پیام

captcha