جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه باشد
کد خبر: 3738989
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
در دوره آموزشی مشاورین وقف مطرح شد؛

جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه باشد

گروه معارف ــ معاون اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف ایجاد وقف‌های جدید و جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه را در دستور کار قرار داده است.

جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه باشد/ توجه به وقف از مهدویت تا کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اصغر سلطانی، صبح امروز 25 مردادماه در دوره آموزشی مشاورین وقف با حضور روحانیان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: این دوره آموزشی برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی ایجاد وقف‌های جدید، جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه، آشنایی مبلغان در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از اهداف این دوره آموزشی دانست.

معاون اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری این دوره را در جهت ساماندهی مبلغان بومی استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: سازمان اوقاف ایجاد وقف‌های جدید و جهت‌دهی نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه اداره کل اعزام مبلغ سازمان در بخش‌های اعزام مبلغین از قم و ساماندهی مبلغان بومی در سطح استان‌ها فعالیت دارد، تصریح کرد: همچنین کمک به نیازمندان، کمک به حوزه سلامت و بیماران، ایجاد وقف در حوزه مهدویت، ایجاد وقف‌های جدید در حوزه اعیاد اهل بیت (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

وی با به انجمن یاوران وقف در استان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این انجمن یاوران وقف از گروه‌های مردمی شامل مهندسین، بازاریان، پزشکان و فرهنگیان تشکیل می‌شود و نیازهای روز هر منطقه را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام

captcha