مشکل کشور سوء مدیریت است
کد خبر: 3739008
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

مشکل کشور سوء مدیریت است

گروه فرهنگی- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از شما فرهنگیان می‌خواهم که عطر انقلاب، شهادت و اسلام را در مدارس پر کنید، امروز دفاع از عطر انقلاب در مدرسه یک امر مهم برای فرهنگیان است.

مشکل کشور سوء مدیریت است

به گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه، 25 مرداد ماه در همایش بزرگ معلم انقلابی و استکبارستیزی اظهار کرد: در این کشور هیچ صنفی موثر تر از معلم و دانش آموز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب حسینی و اهل بیتی مورد تهاجمات گوناگون قرار گرفته است افزود: در نظام جمهوری اسلامی هر کسی که در پست وزارت و استانداری و ... قرار گرفت دیگر نباید کار اقتصادی کند.

حاجی بابایی اضافه کرد: امروز در این کشور مشکل نه گرانی ارز، سکه و دلار و ... است بلکه مشکل سوء مدیریت است، تیم اقتصادی دولت ناتوان است یا نمی‌تواند یا نمی‌خواهد درست عمل کند.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز دیگر اصلاح طلبی و اصول گرایی معنایی ندارد آنچه مهم است انقلابی و یا غیر انقلابی بودن است، امروز دفاع از مردم مظلوم نقش مهمی دارد.

 

فرهنگیان عطر انقلاب، شهادت و اسلام را در مدارس پر کنند

وی با اشاره به اینکه حق فرهنگیان ادا نشده است عنوان کرد: از شما فرهنگیان می‌خواهم که عطر انقلاب، شهادت و اسلام را در مدارس پر کنید، امروز دفاع از عطر انقلاب در مدرسه یک امر مهم برای فرهنگیان است.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: شما فرهنگیان باید زیباترین تصویر انقلاب را در مدارس برای دانش آموزان بکشید، امروز معلم بسیجی می‌ایستد و از انقلاب دفاع می‌کند.

حاجی بابایی گفت: امروزه برخی از رگه‌های اشرافی گری و سیاسی در نظام اسلامی به دنبال سیاه نمایی انقلاب و نظام هستند که باید مراقب آنها بود، امروز آموزش و پرورش یک انقلابی مهم است چرا که مطیع رهبر، حامی خون شهدا و مردم و ایستاده برای برقراری عدالت است.

انتهای پیام

captcha