آزادگان، سفیران فرهنگی جامعه ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3739034
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

آزادگان، سفیران فرهنگی جامعه ایران اسلامی هستند

گروه فرهنگی - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو بااشاره به اینکه آزادگان، سفیران فرهنگی جامعه ایران اسلامی هستند، گفت: آزادگان همواره نماد ایثار بوده و انتقال‌دهندگان فرهنگ جبهه و جنگ به جامعه بین‌المللی هستند.

آزادگان، سفیران فرهنگی جامعه ایران اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن محمد زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو، آزادگان را انتقال دهندگان فرهنگ جبهه و جنگ به جامعه بین المللی عنوان کرد و افزود: امروز نیز باید این عزیزان، در هدایت جامعه به تعالی سوی مبارزه با کافران زمانه جهادگونه اقدام‌کنند.

وی تاکید کرد: آزادگان باید مجمعی با عنوان سفیران انقلاب اسلامی تشکیل دهند تا بتوانند از این طریق انتقال تجربیات به جوان امروزی را پیگیری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در پایان تصریح کرد: مسئولین ادارات در مناسب سازی اماکن اداری خود برای حضور ارباب رجوهای جانباز تلاش کنند.

تنها دغدغه بنیاد شهید، بهبود معیشت دلیرمردان و آزادگان است

اسماعیل مافی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو نیز در این مراسم، آزادگان را جزء قشرمحروم جامعه عنوان کرد و گفت: تنها دغدغه بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو مناسب سازی و بهبود معیشت و وضعیت روحی این دلیر مردان و خانواده آنها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو دستاورد های نظام، امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران عنوان نمود.

شایان ذکر است؛ در این برنامه ضمن خاطره گویی و شعر خوانی توسط ازادگان و اجرای موسیقی سنتی عاشیق، از ازادگان شهرستان ماکو با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha