فرهنگ‌سازی در مقوله جهاد و شهادت همت همگانی می‌طلبد
کد خبر: 3739036
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

فرهنگ‌سازی در مقوله جهاد و شهادت همت همگانی می‌طلبد

گروه فرهنگی - فرماندار پلدشت بااشاره به اینکه فرهنگسازی در مقوله جهاد و شهادت همت همگانی می‌طلبد، گفت: امروز همه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

فرهنگ‌سازی در مقوله جهاد و شهادت همت همگانی می‌طلبد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اکبر عبدالله نژاد فرماندار پلدشت در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، بیان کرد: فرهنگ سازی در مقوله های رشادت، ایثار، جهاد و شهادت همت همگانی میطلبد و امروزه همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: برای ادای دین باید بصورت گسترده برای انتقال آنهمه رشادت و فداکاریها به نسل جوان و نسل های بعدی اهتمام و تلاش جدی نماییم.

فرماندار پلدشت تصریح کرد: دفاع مقدس فرهنگی برتر در جامعه است که باید بیش از پیش ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: باید راه و روش شهداء و ایثارگران را سرلوحه و سرمشق کارهای خود قرار دهیم.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

منصور علی پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز بازگشت غرور افرین آزادگان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت روز پنجشنبه 25 مرداد ماه با آزادگان سرافراز این شهرستان دیدار بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام

captcha