لزوم آشنایی مسئولین با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3739056
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

لزوم آشنایی مسئولین با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - رئیس مجمع ملی سمن‌های جوانان آذربایجان غربی از نبود آشنایی مسئولین استان با سمن‌ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان انتقاد کرد و گفت: مسئولین باید با مفهوم سمن‌ها و سازمانهای مردم نهاد و فعالیتهای آن‌ها آشنا شده و به جوانان اعتماد داشته باشند.

لزوم آشنایی مسئولین با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا مصطفی نژاد رئیس مجمع ملی سمن‌های جوانان آذربایجان غربی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ارومیه که در سالن جلسات خانه جوان ارومیه برگزار شد، بااشاره به اینکه ادارات و مسئولین استان هیچ آشنایی با سمن ها ندارند، افزود: متاسفانه مسئولین با معنا و مفهوم و حتی نوع فعالیت سمن ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان آشنایی ندارند.

وی ادامه داد: سمن ها باید به طور جامع و کامل برای مسئولین استانی معنا شوند تا بدانند که فعالیتهای سمن ها در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات و آسیبهای جامعه می تواند بسیار موثر باشد.

مصطفی نژاد خاطرنشان کرد: جوانان نمیتوانند به عنوان مشاور فعالیت داشته باشند چرا که تجربی کافی در این مورد نداشته و باید با اعتماد مسئولین در کنار آنان به عنوان دستیار برای آینده کشور آموزش ببینند.

وی بابیان اینکه در آینده با کمبود مدیر توانا در کشور مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: عدم اعتماد مسئولین به جوانان موجب گردیده تا جوانان نتوانند آموزشهای لازم را در حوزه مدیریت بگذرانند و همین امر موجب خواهد شد تا در آینده مدیر توانایی در کشور وجود نداشته باشد.

رئیس مجمع ملی سمن‌های جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: انقلاب اسلامی با همت و جانفشانی های جوانان به پیروزی رسید و امروز نیز جوانان کشور با عشق به انقلاب و نظام می توانند در راستای آرمان های امام راحل برای پیشرفت کشور قدم بردارند که این مهم نیازمند همت و اعتماد مسئولین است.

انتهای پیام

captcha