«مادران آفتاب» به وقت ساعت گفت‌وگو با خدا
کد خبر: 3739071
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

«مادران آفتاب» به وقت ساعت گفت‌وگو با خدا

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه‌های «ساعت گفت‌وگو با خدا» و «مادران آفتاب» با موضوع «انتقال ارزش‌ها به فرزندان» در بوستان خبرنگار قرچک ویژه فرزندان و مادران برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست «ساعت گفت‌وگو با خدا» ویژه کودکان و نشست «مادران آفتاب» ویژه بانوان غروب دیروز، 25 مرداد با موضوع «شناخت و انتقال باورها و ارزش‌ها به فرزندان» در بوستان خبرنگار قرچک به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت صدیقه کبری(س) برگزار شد.
مریم خداجو، مربی مهدهای کودک در جمع کودکان گفت: با یاد امام زمان(عج) باید به سمت نماز خواندن، صلوات فرستادن، صدقه دادن، احترام به بزرگترها و کارهای خوب دیگری که می توان به نمایندگی از امام زمان(عج) انجام داد، رفت.
وی با بیان شباهت بین خورشید پشت ابر و امام عصر(عج) ابراز کرد: امام مهدی(عج) باعث راهنمایی مردم می‌شوند و اگرچه بین ما نیستند ولی ما باید به حرفهایشان که هدف دستورات خدا است عمل کنیم، همانطور که خورشید پشت ابر نمی‌ماند امام هم همیشه در غیبت نمی‌ماند.
زهرا مشهدی مقدم، کارشناس خانواده در جمع مادران همین کودکان با بیان اینکه انتقال ارزش‌ها و باورها به فرزندان از کارکردهای خانواده است، تصریح کرد: باید با تهاجم فرهنگی غرب که تمام توجه‌اش به عشق‌های زودگذر به انسان، لوازم، لباس و ... است از طریق جایگزین کردن عشق و محبت به اهل بیت(ع) که تمام ویژگی‌های معشوق حقیقی را دارا است، مبارزه کرد.
همچنین، مسابقه حفظ سوره‌های قرآن در بین فرزندان برگزار و به برگزیدگان هدایایی اهدا شد و در پایان دعای سلامتی امام زمان (عج) به صورت دسته جمعی قرائت شد.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha