امامزاده صالح(ع) میزبان خانواده‌های شهید و ایثارگر
کد خبر: 3739097
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

امامزاده صالح(ع) میزبان خانواده‌های شهید و ایثارگر

گروه جهاد و حماسه ــ هیات فرزندان شهدای اسلام در غروب پنجشنبه 25 مردادماه در سالن اجتماعات امامزاده صالح(ع) تجریش، پرچم سرخ یا حسین(ع) نماد بزرگترین اجتماع خانواده‌های شهید و ایثارگر را برای سی و پنجمین ماه برافراشته کرد.

به گزارش ایکنا؛ سی و پنجمین مراسم ماهانه آذین به حضور خانواده‌های مختلف ایثارگری اعم شهدای ارتشی و سپاهی، مدافعین حرم و فاطمیون و آزادگان سرافراز بود و این اتحاد خودجوش و مستمر فقط با میزبانی فرزندان شهید می‌تواند پدیدار شود که بدون حمایت و چشم داشت دولتی و فقط با تعصب به خون شهدا و تعهد به رهبری معظم انقلاب راه خدمت و کرامت به همنوع‌های مظلوم خود را پی     گرفته‌اند و با هر سلیقه‌ای تنها شعار زنده نگهداشتن حرمت بانیان بقای نظام یعنی شهدا و ایثارگران را سر می‌دهند.
خیل حاضران مراسم را با اشک چشم بر روضه و زیارت عاشورا متبرک کردند و همنوا با ذاکر اهل بیت(س) نجوای کجایید ای شهیدان خدایی سر دادند.

سپس حجت‌الاسلام گواهی؛ تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در عظمت بزرگداشت شهدا سخن گفت و بر حمایت همه گونه خود و آستان امامزاده از هیات فرزندان شهدای اسلام تاکید کرد.

 پس از آن امیر سرتیپ شکارچی؛ معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح ایراد سخن کرد.

وی اشاره کرد: دشمن بعداز نا امیدی از شکست ایران در جبهه های گوناگون، حربه جنگ اقتصادی را مهیا کرده که این مردم همانگونه که در جنگ تحمیلی با امید به خدا و اطاعت از امام راحل(ره) معجزاتی همچون کربلای یک خلق کردند، در این زمان نیز با اتکا به وعده پیروزی از جانب خدا که در قرآن آمده است و اطاعت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب می‌تواند با عزت و قدرتمند به پیش رود.

یتالت

امیر شکارچی افزود: کاش برخی مسئولین به‌جای چشم امید به سوی غرب نگاهشان به قدرت بالای کشور و جوانان ارزشمند انقلابی همچون شهیدان باشد که همچنان سنگرهای نظام از جوانان پاسدار خون شهدا پراست.

یتالت

او یادآور تاریخ دوران پهلوی شد که شاه ایران در مقابل رییس جمهور آمریکا متحمل حقارت‌های گوناگون می‌شد و اکنون به برکت انقلاب و خون شهدا کشور عزیزمان تبدیل به قدرت‌های برتر دنیا شده است.

یتالت

در پایان با حضور امیر سرتیپ شکارچی، امیر سرتیپ گلفام، سردار هاشمی دانا، دبیر مجمع آزادگان دفاع مقدس، مسئول رسیدگی به خانواده‌های فاطمیون، به همراه قلیچ خانی مسئول هیات از خانواده‌های شهید مردادماه و نیز جانبازان حاضر در برنامه و تعدادی آزادگان معزز در سالروز بازگشت اسرای جنگ به میهن، تجلیل صورت گرفت و طاق شال‌هایی متبرک تقدیم شد.

 

 انتهای پیام

captcha