اعتماد به آمریکا پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت
کد خبر: 3739103
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

اعتماد به آمریکا پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه هر گونه اعتماد به آمریکا پیامدهای جبران ناپذیری علیه ملت ایران و استقلال ایران اسلامی خواهد داشت گفت: همان طوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته در دیدار اقشار مختلف مردم فرمودند «نه جنگی خواهد بود و نه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد‌.

 اعتماد به آمریکا پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با بیان تحلیلی از موضوع مذاکره با آمریکا که ازسوی برخی‌ها در داخل کشور مطرح می‌شود گفت: مقامات آمریکایی با طراحی و اجرای جنگ روانی علیه ملت ایران که با پشتیبانی سنگین رسانه‌ای همراه است تلاش دارد در دل مردم و مسئولان یاس و نا امیدی ایجاد کند.

وی، افزود: طرح مذاکره بدون پیش شرط با ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا در داخل این کشور هم مورد استقبال واقع نشد و بعداز آن وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره این ۱۲ عنوان شرط مطرح کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کودتا ۲۸ مرداد نتیجه اعتماد دکتر مصدق به آمریکا بود تصریح کرد: تاریخ معاصر ایران مملو از تجربه های تلخ اعتماد به آمریکا است و توافق نامه برجام یکی از آنهاست.

حجت‌الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه هر گونه اعتماد به آمریکا پیامدهای جبران ناپذیری علیه ملت ایران و استقلال ایران اسلامی خواهد داشت گفت: همان طوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته در دیدار اقشار مختلف مردم فرمودند «نه جنگی خواهد بود و نه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد‌.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با اشاره به مناسبت‌های تقویمی هفته بیان کرد: امروز سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس است که آن روزها شادی و سرور برای کشور به دنبال داشت.

 

وی، روز عرفه و روز نیایش را در روزهای آتی مورد اشاره قرار داد و گفت: این روز روزی برای دعا و نیایش است و امیدواریم مسلمانان بهترین بهره از آن برده و آرامش و صلح برای همه مسلمانان از جمله یمن و دانش‌آموزان یمن و افغانستان بخواهیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم،ادامه داد: این هفته روز جهانی مساجد را پیش‌رو داریم؛ مسجدالاقصی کانون اتحاد مسلمین است و زمان آتش‌سوزی مسجدالاقصی ماموران رژیم صهیونیستی از ورود مردم برای خاموش کردن آتش جلوگیری کرده و شهرداری این رژیم آب‌ها را قطع کرد از این‌رو نامگذاری این روز بهترین روز برای مقابله با صهیونیست‌هاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید به اینکه چه بهتر است که در ایام محرم، عزاداری‌ها را به سمت مساجد سوق دهیم که برکات زیادی دارد، تصریح کرد: آقایان هیات امنا، روحانیون و انجمن‌های اسلامی برای جذب این جوانان اتحاد و وحدت داشته باشید و دنبال جذب جوانان بوده و وحدت داشته باشید.

وی، در خطبه اول این هفته نمازجمعه تبریز در ادامه سلسله مباحث خانواده و اهمیت فرزند در آن با بیان اینکه اولاد و اموال وسیله ای برای آزمایش بشریت است گفت: هر کس از عهده این مسئولیت سربلند برآید و با تربیت صحیح فرزندان خود آنها را با راه حق، اولیای الهی و ولایت آشنا سازد پاداش عظیمی از سوی پرودگار دارد.

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود : فرزند دختر از حسنات و فرزند پسر از نعمت های الهی است که باید والدین به آنها از سنین کودکی آموزه ها و فرایض الهی و حجاب تعلیم دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دختر داری و اهمیت به فرزند دختر از تاکیدات دین مبین اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام است گفت: هر کس فرزند دختر را شاد کند به مثال این است که برده ای را در راه خدا آزاد کرده است.

انتهای پیام

captcha