ایجاد برنامه‌های راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3739120
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
رضایی‌نژاد خبر داد:

ایجاد برنامه‌های راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اقتصادی- مدیر عامل گروه پیشگامان کویر یزد گفت: این تعاونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برنامه‌های راهبردی را دنبال می‌‌کند.

ایجاد برنامه‌های راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه پیشگامان کویر یزد 25 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه به عنوان یک بنگاه اقتصادی با 45 هزار سهامدار همواره در جست و جوی فعالیت های جدید است.
وی ادامه داد: این شرکت هم اکنون در 10 رشته از جمله بانکداری، حمل و نقل هوایی، اینترنت، اپراتوری پست، توزیع مویرگی میوه در تهران، سهامداری بیمه، ایجاد زیرساخت های بندر خشک و آب فعال است.
رضایی نژاد لازمه تبدیل تهدید پول خرد مردم به سرمایه برای انجام طرح های بزرگ ملی به ویژه زیرساختی کشور را مستلزم مدیریت تعاونی ها و تقویت سرمایه‏‏ های اقتصادی و نمادین اجتماعی دانست و افزود: انعکاس اخباری ناشی از فسادهای اقتصادی و اقدامات نادرست برخی افراد در حوزه اقتصادی کشور منجر به تضعیف اعتماد مردم شده که برای جلب این سرمایه‎‎ ها و گذر از وضعیت کنونی اقتصادی باید دوباره اعتماد مردم را کسب کرد.
مدیر عامل گروه پیشگامان کویر یزد با اشاره به بیش از 40 هزار سهامدار این گروه تعاونی، اظهار کرد: تفکر پیشگامان قسمتی از تفکر یزدیهاست و می‏تواند به عنوان سرآمد تفکر و کار گروهی در کشور مطرح شود.
این مسئول با اشاره به فعالیت توزیع مویرگی میوه در بازار داخلی کشور به عنوان یکی از فعالیت های جدید این گروه تصریح کرد: فاز اول این طرح با کسب مجوز اپراتور پست پیشگامان در کنار اپراتورهای پست جمهوری اسلامی و تیباکس برای انتقال تمام بسته‏‏‌های کمتر از 50 کیلو آغاز شده است.
وی ادامه داد: در قالب این فاز اجرایی تاکنون 12 تن میوه را به صورت آزمایشی در تهران با 10 درصد زیر قیمت بازار به منظور تسهیل خرید مردم انجام داده است.
رضایی نژاد گفت: این تعاونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برنامه‌های راهبردی را دنبال می‌ کند و با بهره‌گیری از مدل اقتصاد تعاونی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد‌ مقاومتی در بخش‌ خصوصی بهره‌ می‌بریم که در این زمینه اقدامات موثری نیز انجام شده است.
مدیر عامل گروه پیشگامان کویر یزد استفاده از انرژی خورشیدی خانگی در منازل، تولید کاغذ سنگی، ایجاد بندر خشک و... را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام

captcha