‌تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای فشار به کارگران باشد
کد خبر: 3739153
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

‌تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای فشار به کارگران باشد

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد با اشاره به شرایط حساس کشور در حال حاضر بویژه در حوزه اقتصادی تاکید کرد: تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای فشار به جامعه کارگری باشد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز گذشته در کمیسیون کارگری استان اظهار کرد: صیانت از حقوق کارگران در شرایط اقتصادی امروز مسئولیت مشترک کارفرمایان و دستگاه‌های ‌مرتبط است.
طالبی ادامه داد: در این شرایط نباید تحریم ها بهانه‌ای برای فشار به کارگران و جامعه کارگری باشد همانگونه که بخشی از مشکلات کارگری ناشی از سوء مدیریت برخی واحدهای اقتصادی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها مسئولیت دار‌ند با حساسیت بیشتر مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و عمده تمرکز خود را بر پیشگیری از وقوع مسائل کارگری متمرکز کنند.
طالبی در خصوص صدمه های بدنی که در محیط های کار اتفاق می‌افتد ‌گفت: لازم است دستگاه‌های مسئول با ‌جدیت این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و با واحدهای متخلف که در امر آموزش کارگران و یا توجه به الزامات ایمنی کار کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی لازم ‌انجام شود.
یادآور می شود در این نشست اعضای کمیسیون کارگری استان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و رفع مشکلات جامعه کارگری استان پرداختند.

انتهای پیام

captcha