استقامت آزادگان در عرصه دفاع از اسلام ستودنی است
کد خبر: 3739161
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۵

استقامت آزادگان در عرصه دفاع از اسلام ستودنی است

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه آبرو و پایه‌های اعتقادی نظام بر شانه‌های آزادگان سرافراز استوار است، گفت: استقامت آزادگان در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران و نیز رهایی عزتمندانه از زندان‌های صدام برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزود که ستودنی است.

اسقامت آزادگان در عرصه دفاع از اسلام ستودنی است

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در نشست صمیمانه و تجلیل از آزادگان شاغل در ادارات که عصر روز گذشته در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آبرو و پایه‌های اعتقادی نظام بر شانه‌های آزادگان سرافراز استوار است، زیرا این پرستوهای عاشق به عنوان نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی با خدا معامله کردند و سخت‌ترین و دشوارترین شرایط را لمس و تحمل کردند و تلاش دشمن را که علاوه بر شکست ظاهری، ایمان و عقیده را هم می‌خواست بکشند، ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه رژیم بعثی صدام تفکر ضد بشری و افراطی داشت و بر خلاف تمام کنوانسین‌های پذیرفته شده بین‌المللی رفتار می‌کرد، افزود: هیچکدام از اسرای ما تمایل به ماندن در عراق نداشتند ولی رفتار و سیره اخلاقی و انسانی ایران موجب شد تا از دشمن دوست بسازیم و اسراء عراقی به عنوان سفیر به کشورشان بازگردند و بسیاری از آنها هم درخواست ماندن داشته باشند.

میرغضنفری گفت: استقامت آزادگان در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران و نیز رهایی عزتمندانه از زندان‌های صدام برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزود که ستودنی است، اکنون نیز نقش تعیین کننده و بازدارنده در اجتماع دارند و برای اعتلاء نظام همچنان در میدان حضور دارند.

وی همچنین با اشاره به مقطع چند ساله دوری اسراء از کشور، یادآور شد: آزادگان بعد از رهایی توفیق زیارت امام راحل را نداشتند و در رودبار هم بسیاری از آنها به سوگ عزیزان از دست رفته شان در زلزله سال 69 نشستند.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه امروز اگر چه آزادگان در اسارت نیستند و دشمنان هم تلاش می‌کنند تا ما را در خاک خودمان به انزوا بکشند، گفت: کمبودها و سختی‌ها زیاد است اما با همدلی، همراهی و صبوری در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید در یک جنگ دیگر می‌توانیم بر دشمن پیروز شویم.

میرغضنفری با اشاره به درخواست اشتغال فرزندان آزادگان همانند جوانان و تحصیلکردگان جامعه، گفت: اکنون شکل اشتغال تغییر کرده است باید از افکار و ایده‌ها با نبوغ و نوآوری خود استفاده کنیم و شغل‌های جدید ایجاد نمائیم که تسهیلات ارزان قیمت دولت هم در این راه می‌تواند کمک بسیار زیادی کند.

انتهای پیام

captcha